Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Passen 16 inch velgen met bandenmaat 205x45x16 onder een Corsa C zonder problemen? Kan dit mogelijk aanlopen in die wielkasten of heb je daar geen last van met deze maat?
Ik vraag dit even voor iemand die mogelijk mijn aangeboden Astra G sportvelgen wil kopen. Deze staan op het forum aangeboden onder velgen.
Ik ga met jullie info aan de slag en zal even de et waarde proberen te achterhalen. Bedankt voor zover!!
Oja, klopt het dat je op de teller langzamer gaat rijden? Dat als je bijv. 80 rijdt je in werkelijkheid bijvoorbeeld 78 rijdt. Dit was wel het geval altijd bij mijn Astra, maar wil het even zeker weten.
Ik heb even op google gezocht hoe ik de et waarde kan meten. De breedte van de velg is 180mm. Vanaf één kant gemeten meet ik 140mm naar de achterkant van het hart van de velg. De achterkant wat tegen de naaf aankomt van de auto. 140-50mm=90mm tot de helft van de velg. Ik kom dus uit op een ET waarde van 50. Kan dit kloppen?
Heb nog even gekeken... Het enige dat erin staat is HT 28 en een soort kruisje met middenin 90. Alsof het een hart van iets aangeeft. Lijkt hierop: -90- en dan ook 2 van die streepjes verticaal onder en boven. Dat is het enige dat ik kan vinden...