N nova1.6 Post best veel 5 mei 2013 #1 Hallo, Ik ben Alex 29 jr en rij op dit moment een kadett D. Heb wel al het e.e.a gepost maar zal me toch ff voorstellen. Ben ook op het D kadett forum actief. Net als wat andere hier zoals ik gezien heb
Hallo, Ik ben Alex 29 jr en rij op dit moment een kadett D. Heb wel al het e.e.a gepost maar zal me toch ff voorstellen. Ben ook op het D kadett forum actief. Net als wat andere hier zoals ik gezien heb