T Tommy666 Post best veel 28 apr 2010 #1 De titel zegt het al, wie gaat het worden dit jaar. Aangezien het binnenkort allemaal weer gaat beginnen. Ik hoop zelf natuurlijk op Nederland maar of dat gebeurd Ik heb maar even iedere deelnemer erbij gezet, voor de eventuele verrassingen dit jaarking:
De titel zegt het al, wie gaat het worden dit jaar. Aangezien het binnenkort allemaal weer gaat beginnen. Ik hoop zelf natuurlijk op Nederland maar of dat gebeurd Ik heb maar even iedere deelnemer erbij gezet, voor de eventuele verrassingen dit jaarking:
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 29 apr 2010 #5 origineel gepost door carlover ik mis een optie: het boeit me niet..... ja die mis ik ook.
T TonSR Loopt hier de deur plat 29 apr 2010 #6 vindt je het erg,,,,HET INTERESEERD MIJ GEEN HOL,,,,, vgr tonsr.
S sjouke Hoort bij de inboedel 29 apr 2010 #9 origineel gepost door carlover ik mis een optie: het boeit me niet..... uhm dat dus :sleeping
A arjontje Forumbewoner 29 apr 2010 #10 origineel gepost door sjouke origineel gepost door carlover ik mis een optie: het boeit me niet..... uhm dat dus :sleeping Mij ook. Daarom Nieuw Zeeland.
origineel gepost door sjouke origineel gepost door carlover ik mis een optie: het boeit me niet..... uhm dat dus :sleeping Mij ook. Daarom Nieuw Zeeland.
W wagoneer Komt weleens kijken 2 mei 2010 #14 voetbal moeten ze verbieden kost ons alleen hoop geld en als er iemand kampioen moet worden maakt niet uit als het maar geen nederland is ukeukeuke dus nee weinig voetbal fans hier geloof ik
voetbal moeten ze verbieden kost ons alleen hoop geld en als er iemand kampioen moet worden maakt niet uit als het maar geen nederland is ukeukeuke dus nee weinig voetbal fans hier geloof ik
T Tommy666 Post best veel 16 jun 2010 #15 De eerste poulewedstrijden zitten erop. Hoe denkt nu iedereen erover?
1 16VCalibra Loopt hier de deur plat 24 jun 2010 #16 HAHA lekker druk hier ach ze hebbe net tog weer lekker gewonnen
C carlover Komt hier geregeld 25 jun 2010 #18 origineel gepost door Tommy666 De eerste poulewedstrijden zitten erop. Hoe denkt nu iedereen erover? nog steeds hetzelfde.uke:sleeping:sleeping
origineel gepost door Tommy666 De eerste poulewedstrijden zitten erop. Hoe denkt nu iedereen erover? nog steeds hetzelfde.uke:sleeping:sleeping
M mrmonkey Loopt hier de deur plat 25 jun 2010 #19 Als t je niet boeit post hier dan niet :sleeping Ik gok op nederland denk dat als we t willen worden het dit jaar moet gebeuren met zon aanval en middenveld. king:
Als t je niet boeit post hier dan niet :sleeping Ik gok op nederland denk dat als we t willen worden het dit jaar moet gebeuren met zon aanval en middenveld. king:
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 25 jun 2010 #20 origineel gepost door Tommy666 De eerste poulewedstrijden zitten erop. Hoe denkt nu iedereen erover? ik hoop nog steeds dat de belgen het gaan winnen.
origineel gepost door Tommy666 De eerste poulewedstrijden zitten erop. Hoe denkt nu iedereen erover? ik hoop nog steeds dat de belgen het gaan winnen.