S streamline Post best veel 20 dec 2008 #1 Beste omega vrienden, Wi graag weten of er mensen zijn die Fotos hebben van de LB-JV-70. Bouwjaar is 95 loopt op LPG en is 2 jaar geleden verkocht aan iemand die woont/woonde in waarder-driebruggen. Als iemand er foto,s van heb wil ik ze graag zien.
Beste omega vrienden, Wi graag weten of er mensen zijn die Fotos hebben van de LB-JV-70. Bouwjaar is 95 loopt op LPG en is 2 jaar geleden verkocht aan iemand die woont/woonde in waarder-driebruggen. Als iemand er foto,s van heb wil ik ze graag zien.
L lady_M_online Komt weleens kijken 20 dec 2008 #2 Ja, die heb ik wel eens zien rijden! Ik let altijd op opels haha beetje gewoonte geworden:jerry Kom elke week wel een keer of 4 in Driebruggen. Ik zal eens opletten of ik hem ergens zie staan
Ja, die heb ik wel eens zien rijden! Ik let altijd op opels haha beetje gewoonte geworden:jerry Kom elke week wel een keer of 4 in Driebruggen. Ik zal eens opletten of ik hem ergens zie staan
L lady_M_online Komt weleens kijken 20 dec 2008 #4 Tuurlijk, heb een mobieltje met 8 megapix dus dat komt in orde Maar heb je hem verkocht aan iemand uit Waarder of iemand uit Driebruggen? Zijn 2 verschillende dorpen, en ik kom eigenlijk alleen in Driebruggen, en rij heel af en toe door Waarder heen..
Tuurlijk, heb een mobieltje met 8 megapix dus dat komt in orde Maar heb je hem verkocht aan iemand uit Waarder of iemand uit Driebruggen? Zijn 2 verschillende dorpen, en ik kom eigenlijk alleen in Driebruggen, en rij heel af en toe door Waarder heen..
S streamline Post best veel 20 dec 2008 #5 Als het goed is woonde hij in driebruggen en werkte in waarder. Ma je zal hem denk wel treffe zon mooie omi kan je moeilijk missen
Als het goed is woonde hij in driebruggen en werkte in waarder. Ma je zal hem denk wel treffe zon mooie omi kan je moeilijk missen
N nielss Komt weleens kijken 21 dec 2008 #8 Dat is zeker leuk, om een vorige Opel weer eens terug te zien! Ben ook best benieuwd naar de foto's kijken of er verschillen zijn:vertag Groetjes, Niels
Dat is zeker leuk, om een vorige Opel weer eens terug te zien! Ben ook best benieuwd naar de foto's kijken of er verschillen zijn:vertag Groetjes, Niels
S streamline Post best veel 21 dec 2008 #9 Ja deze opel was gwn in S-U-P-E-R STAAT had pas 86,000 gelopen Geen valje niks op G3
J Jerremy Hoort bij de inboedel 21 dec 2008 #10 Deze wagen stond volgens mij toch op MP te koop ? Wel een behoorlijk basis-wagen zeg. Electr. ramen heeft íe dan wel, maar geen stuurwiel verstelling geen mistlampen, etc.. Hij ziet er absoluut wél zeer netjes uit !! Is dit trouwens een metallic kleur ?? De kleur van mijn Omega lijkt er iig wel erg op. :hmmz
Deze wagen stond volgens mij toch op MP te koop ? Wel een behoorlijk basis-wagen zeg. Electr. ramen heeft íe dan wel, maar geen stuurwiel verstelling geen mistlampen, etc.. Hij ziet er absoluut wél zeer netjes uit !! Is dit trouwens een metallic kleur ?? De kleur van mijn Omega lijkt er iig wel erg op. :hmmz
L lady_M_online Komt weleens kijken 29 dec 2008 #12 Ik heb al 2x gekeken toen ik in Driebruggen was, maar nog niks gespot, ik hou mn ogen open
S streamline Post best veel 29 dec 2008 #13 Oke das mooi Hij was van een vrachtwagenchauffeur dus kan zijn dat je hem onregelmatig ziet.:jerry
J johani500driver Komt hier geregeld 23 feb 2009 #16 Ik wel,heb hem vandaag nog gezien,staat langs de doorgaandeweg tussen waarder en driebruggen bij een woonhuis,naast autobedrijf verkaik. Auto is nu van een wat oudere man,en staat er nog het zelfde bij als op de fotos
Ik wel,heb hem vandaag nog gezien,staat langs de doorgaandeweg tussen waarder en driebruggen bij een woonhuis,naast autobedrijf verkaik. Auto is nu van een wat oudere man,en staat er nog het zelfde bij als op de fotos
S streamline Post best veel 23 feb 2009 #17 Zou je er voor mij Foto,s van willen maken en evnt willen kijken wat de km stand is nu?
J johani500driver Komt hier geregeld 23 feb 2009 #18 zal is kijken of ik er een foto van kan maken als ik in de buurt ben