Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kan je zien aan het "ringetje" aan de boven kant. Bij vaste stoters zit dit niet. Verder als je er 1 uithaalt dan kan je dat ringetje eraf wippen en dan zitten er een veer etc. Kan je mooi schoonmaken. Want als ze vast zitten hebben ze weinig nut
Lijkt op een hydro,maar voor de zekerheid haal der 1 los en zet um in de bankschroef en als je um bij elkaar kunt knijpen is het een hydro,zo niet is het een vaste.
@Keesjr: er is op het OHF die dat je exact kan gaan uitleggen, misschien vindt je hem wel via de zoekfunctie aldaar. Ik weet alleen dat ze 2 types BMW drijfstangen gebruikten, de ene had een dikkere tap dan de ander.
Hij kan je ook vertellen wat er zoal nog te krijgen is een waaruit of waaraf.
ik heb ooit een 2300 diesel krukas verkocht aan iemand en die was ook een 2700 aan het bouwen,krukas laten verslijpen tot een langere slag en dan zuigers erin van een bmw( +- 300gram)en dan het blok monteren in een ascona B vertelde hij
voor de liefhebbers ik heb nog een krukas liggen van een 2300 diesel