G geert666 Komt hier geregeld 3 aug 2009 #1 wie heeft de A MANTA 15-73-RU?? Ik zie net dat er weer apk opzit tot 2010 en dat deze eigenaar de auto alweer bijna 13 jaar heeft?? Deze foto is omstreeks 1982 gemaakt ons thuis op de inrit deze was een jaar eerder
wie heeft de A MANTA 15-73-RU?? Ik zie net dat er weer apk opzit tot 2010 en dat deze eigenaar de auto alweer bijna 13 jaar heeft?? Deze foto is omstreeks 1982 gemaakt ons thuis op de inrit deze was een jaar eerder
G geert666 Komt hier geregeld 3 aug 2009 #2 ja rond die tijd zo 1980 Op de onderste foto die boompjes op de achtergrond die zijn nou een meter of 10
ja rond die tijd zo 1980 Op de onderste foto die boompjes op de achtergrond die zijn nou een meter of 10
G Ghanz Forumbewoner 3 aug 2009 #3 het lijkt op een te uitbouw maar mogelijk is deze van lexmaul?? want zo een a manta ken ik wel.
G geert666 Komt hier geregeld 3 aug 2009 #4 was geen TE uitbouw,was breder als TE en lag een 6 cilinder in ook op kenteken. Toen ik m kocht zat er een automaat in,die ging kapot toen heb ik m omgebouwd naar schakel. Blok was een 2.5 , 3 liter was toen nog onbetaalbaar
was geen TE uitbouw,was breder als TE en lag een 6 cilinder in ook op kenteken. Toen ik m kocht zat er een automaat in,die ging kapot toen heb ik m omgebouwd naar schakel. Blok was een 2.5 , 3 liter was toen nog onbetaalbaar
G Ghanz Forumbewoner 5 aug 2009 #5 heb contact gehad met een kennis die een soortgelijke a manta bezit, enkel deze ligt al een jaar in de schuur... restauratie zei hij er nog bij
heb contact gehad met een kennis die een soortgelijke a manta bezit, enkel deze ligt al een jaar in de schuur... restauratie zei hij er nog bij
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 30 aug 2009 #6 deze manta is nu van de heer johan theunissen en is nu rood hij bezit ook een TE2800 :afro
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 31 aug 2009 #9 jawel hoor hij is nog steeds verbreed heb de foto,s van hem zelf heb d,r nog meerdere deze heb ik zelf gemaakt verleden jaar op de onderdelen beurs in maart van de manta club geniet ervan :wors:wors:wors:wors
jawel hoor hij is nog steeds verbreed heb de foto,s van hem zelf heb d,r nog meerdere deze heb ik zelf gemaakt verleden jaar op de onderdelen beurs in maart van de manta club geniet ervan :wors:wors:wors:wors
G geert666 Komt hier geregeld 2 sep 2009 #10 Helemaal te gek ik heb m in 1982 verkocht, ik heb nog meer foto s zal een s zoeken was ook origineel rood op kenteken
Helemaal te gek ik heb m in 1982 verkocht, ik heb nog meer foto s zal een s zoeken was ook origineel rood op kenteken
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 2 sep 2009 #11 meer :kewlpics zijn altijd wekom hier vind hem in die bruine kleur ook wel mooi :wors:wors:wors
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 2 sep 2009 #13 ja johan heeft hem toen ook weer verbouwd naar een TE2800 look a like scherp hoor louwe