H Henk042 Komt hier geregeld 7 sep 2010 #1 Hallo enzo, Ik wil eigenlijk wel graag een spoiler op mijn achterklep. Niet zo'n enorm bakbeest, maar een subtiel dingetje. Welke zou het mooiste zijn? Iemand met een idee? Henk
Hallo enzo, Ik wil eigenlijk wel graag een spoiler op mijn achterklep. Niet zo'n enorm bakbeest, maar een subtiel dingetje. Welke zou het mooiste zijn? Iemand met een idee? Henk
N Navy Komt hier geregeld 7 sep 2010 #2 Ze zijn er voor zowel de A, de B als de C. Hier de mijne op mijn A:
H Henk042 Komt hier geregeld 7 sep 2010 #3 Dat ziet er heel goed uit, en is ongeveer wat ik bedoel. Hoe zit deze bevestigd?
S sjouke Hoort bij de inboedel 7 sep 2010 #4 geplakt Irmscher heeft deze ook voor de B maar dan iets hoger en iets ronder foto's geleend van TeunV6
geplakt Irmscher heeft deze ook voor de B maar dan iets hoger en iets ronder foto's geleend van TeunV6
H Henk042 Komt hier geregeld 7 sep 2010 #6 Ziet er ook perfect uit. Past die irmscher ook op een hatchback??
S sjouke Hoort bij de inboedel 7 sep 2010 #8 origineel gepost door Henk042 Ziet er ook perfect uit. Past die irmscher ook op een hatchback?? die zijn er ook voor de hatch ja
origineel gepost door Henk042 Ziet er ook perfect uit. Past die irmscher ook op een hatchback?? die zijn er ook voor de hatch ja
S sjouke Hoort bij de inboedel 8 sep 2010 #10 schrik niet van de nieuw prijs ... maar misschien dat je hem op Ebay kan vinden
H Henk042 Komt hier geregeld 8 sep 2010 #11 Nieuw bij irmscher 274,87 euro excl. verzenden!! Heb al even rond gekeken op ebay, maar vind tot nu toe alleen spoilers op "pootjes", en die wil ik niet.
Nieuw bij irmscher 274,87 euro excl. verzenden!! Heb al even rond gekeken op ebay, maar vind tot nu toe alleen spoilers op "pootjes", en die wil ik niet.
H Henk042 Komt hier geregeld 9 sep 2010 #14 Heel jammer, is precies wat ik zoek. Iemand die een oplossing weet voor zo'n remlicht? En dan niet dichtsmeren ofzo, want dat wil ik eigenlijk niet.
Heel jammer, is precies wat ik zoek. Iemand die een oplossing weet voor zo'n remlicht? En dan niet dichtsmeren ofzo, want dat wil ik eigenlijk niet.
H Henk042 Komt hier geregeld 9 sep 2010 #15 De man vraagt er 20 euro voor, is niet te duur dacht ik. Heb hem dus toch maar gekocht. Zie wel hoe het gaat lopen met dat remlicht. @teungts: Bedankt voor de link!:thumbup
De man vraagt er 20 euro voor, is niet te duur dacht ik. Heb hem dus toch maar gekocht. Zie wel hoe het gaat lopen met dat remlicht. @teungts: Bedankt voor de link!:thumbup
H Henk042 Komt hier geregeld 11 sep 2010 #17 Vandaag de spoiler ontvangen. Is rood gespoten, maar echt ongebruikt!! Bovendien origineel irmscher, ben er dus zéér content mee
Vandaag de spoiler ontvangen. Is rood gespoten, maar echt ongebruikt!! Bovendien origineel irmscher, ben er dus zéér content mee
S sw_reijnders Forumbewoner 11 sep 2010 #18 Persoonlijk vind ik de een vectra B kontje niets nodig hebben. Zeker de B2 sedan kont!!! :wub Maar een Engelse GSi Hatchback spoiler vind ik toch net iets meer hebben dan zo'n "plakstrip" (om het maar even een naampje te geven )
Persoonlijk vind ik de een vectra B kontje niets nodig hebben. Zeker de B2 sedan kont!!! :wub Maar een Engelse GSi Hatchback spoiler vind ik toch net iets meer hebben dan zo'n "plakstrip" (om het maar even een naampje te geven )
H Henk042 Komt hier geregeld 11 sep 2010 #19 Wat een geluk dat smaken verschillen, anders reden we allemaal in dezelfde gebakjes.
S sw_reijnders Forumbewoner 11 sep 2010 #20 dat is ook zo!!! het belangrijkste is dat jij het mooi vind toch!!