Nou moet ik eerlijk zijn:
Mijn voorbanden zijn iedere 3/4 maanden kaal.
Ik heb al vanalles derop gehad:
Dunlop
Michelin
Hancook
Pirellie
enz enz
En ik kan nooit niks merken van merk en type band...
Misschien dat sommige iets stiller zijn maar thats it.
En Gislavet is toch wel een redelijk bekende band,als die echt zo slecht geweest zouden zijn,dan was dat merk niet zo bekend geworden,maar das mijn visie