D Dominic Loopt hier de deur plat 17 feb 2011 #1 heb vandaag de onderdelen lijst gekregen en de waterpomp is van het merk Kuhl.. iemand ervaring mee? (en de distri riem is van Gates dus dat zit goed..)
heb vandaag de onderdelen lijst gekregen en de waterpomp is van het merk Kuhl.. iemand ervaring mee? (en de distri riem is van Gates dus dat zit goed..)
B Bu5t3d Post best veel 17 feb 2011 #4 die van mij zijn vervangen door de garage, durf er zelf niks over te zeggen, misschien dat wim iets weet?
die van mij zijn vervangen door de garage, durf er zelf niks over te zeggen, misschien dat wim iets weet?
B Bu5t3d Post best veel 17 feb 2011 #5 die van mij zijn vervangen door de garage, durf er zelf niks over te zeggen, misschien dat wim iets weet?
die van mij zijn vervangen door de garage, durf er zelf niks over te zeggen, misschien dat wim iets weet?
J jojonopel Post best veel 18 feb 2011 #12 Kuhl waterpompen zijn goed ! Worden veel bij de "autoonderdelenhandel" verkocht. Nooit problemen mee gehad.
Kuhl waterpompen zijn goed ! Worden veel bij de "autoonderdelenhandel" verkocht. Nooit problemen mee gehad.
J jojonopel Post best veel 18 feb 2011 #13 Kuhl waterpompen zijn goed ! Worden veel bij de "autoonderdelenhandel" verkocht. Nooit problemen mee gehad.
Kuhl waterpompen zijn goed ! Worden veel bij de "autoonderdelenhandel" verkocht. Nooit problemen mee gehad.
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 18 feb 2011 #14 [rquote=1872350&tid=142891&author=jojonopel]Kuhl waterpompen zijn goed ! Worden veel bij de "autoonderdelenhandel" verkocht. Nooit problemen mee gehad.[/rquote] das handig, hoef je nooit meer te vervangen dan
[rquote=1872350&tid=142891&author=jojonopel]Kuhl waterpompen zijn goed ! Worden veel bij de "autoonderdelenhandel" verkocht. Nooit problemen mee gehad.[/rquote] das handig, hoef je nooit meer te vervangen dan
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 18 feb 2011 #15 [rquote=1872350&tid=142891&author=jojonopel]Kuhl waterpompen zijn goed ! Worden veel bij de "autoonderdelenhandel" verkocht. Nooit problemen mee gehad.[/rquote] das handig, hoef je nooit meer te vervangen dan
[rquote=1872350&tid=142891&author=jojonopel]Kuhl waterpompen zijn goed ! Worden veel bij de "autoonderdelenhandel" verkocht. Nooit problemen mee gehad.[/rquote] das handig, hoef je nooit meer te vervangen dan
D Dominic Loopt hier de deur plat 18 feb 2011 #16 haha precies.. dan laat ik deze maar er in zetten morgen..
D Dominic Loopt hier de deur plat 18 feb 2011 #17 haha precies.. dan laat ik deze maar er in zetten morgen..
wim-v6 Forumbewoner 18 feb 2011 #18 Gewoon een prima pompie hoor. kwaliteit scheelt niet veel onderling. ik monteer vaker pompjes van Aquaplus. doen het ook best. Willem
Gewoon een prima pompie hoor. kwaliteit scheelt niet veel onderling. ik monteer vaker pompjes van Aquaplus. doen het ook best. Willem
wim-v6 Forumbewoner 18 feb 2011 #19 Gewoon een prima pompie hoor. kwaliteit scheelt niet veel onderling. ik monteer vaker pompjes van Aquaplus. doen het ook best. Willem
Gewoon een prima pompie hoor. kwaliteit scheelt niet veel onderling. ik monteer vaker pompjes van Aquaplus. doen het ook best. Willem