B brobbel1 Loopt hier de deur plat 16 jun 2010 #1 was vandaag aan het opruimen en vond nog wat leuks. dus die heb ik maar ff op de b manta gezet. das pas tunning. heb nu wel beter grip op de achter kant.
was vandaag aan het opruimen en vond nog wat leuks. dus die heb ik maar ff op de b manta gezet. das pas tunning. heb nu wel beter grip op de achter kant.
2 2slow Loopt hier de deur plat 17 jun 2010 #4 Dit is voor het remmen bedoelt? Deze kan vlak met gewoon rijden?? :hmmz :jerry:jerry
C corsageak Loopt hier de deur plat 17 jun 2010 #6 sodan en dan zeggen ze dat mijn spoiler een vliegtuigvleugel is ziet er heel apart uit :thumbup
G GTS Power Hoort bij de inboedel 17 jun 2010 #7 cool:thumbup zoiets had men pa vroeger ook om gestroomlijnder te zijn met de caravan erachter
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 17 jun 2010 #8 ik heb hem er snel weer afgehaald. en ga hem verkopen. is idd voor de caravan. ik heb gelukkig een vouwagen.
ik heb hem er snel weer afgehaald. en ga hem verkopen. is idd voor de caravan. ik heb gelukkig een vouwagen.