B Blackwidow Komt weleens kijken 8 jul 2013 #1.602 Via internet een paar Bilstein B4 schokdempers en een thermostaat aangekocht
T tuinmeubel Post best veel 11 jul 2013 #1.603 Ik heb vandaag een snelheidsovertreding gekocht van 63 euro... Voor wie interesse heeft, bij de vrienden van de CJIB kan je ze bestellen... :swear
Ik heb vandaag een snelheidsovertreding gekocht van 63 euro... Voor wie interesse heeft, bij de vrienden van de CJIB kan je ze bestellen... :swear
R RickM89 Komt weleens kijken 11 jul 2013 #1.606 Nee bedankt, heb er al 1 van 104 euro gekocht 2 weken terug toen ik de auto nog geen week had.
C CAlberts Loopt hier de deur plat 11 jul 2013 #1.607 Niet gekocht, maar gekregen in de band rechts achter:
E Edvries Loopt hier de deur plat 11 jul 2013 #1.608 Mooie klapkar Raaf. Hoop dat je genoeg trekkracht hebt om m voort te slepen.... Groet Eric.
P peter86 Komt weleens kijken 11 jul 2013 #1.609 vandaag even een onderhoudspakketje gekocht voor de vec omdat we volgende week vrijdag naar kroatie vertrekken. wat zit erin?? olie, oliefilter, carterring, benzinefilter, bougies, luchtfilter en interieurfilter. de olie is een kan van 5liter, is dat genoeg voor de 2.2 direct 157pk uitvoering?
vandaag even een onderhoudspakketje gekocht voor de vec omdat we volgende week vrijdag naar kroatie vertrekken. wat zit erin?? olie, oliefilter, carterring, benzinefilter, bougies, luchtfilter en interieurfilter. de olie is een kan van 5liter, is dat genoeg voor de 2.2 direct 157pk uitvoering?
J jraaf Hoort bij de inboedel 11 jul 2013 #1.610 @Edvries wrote:Mooie klapkar Raaf. Hoop dat je genoeg trekkracht hebt om m voort te slepen.... Groet Eric. Thanks Eric, hij weegt 'slechts' 300 kilo. Met 420 NM kom ik daar in Italie de berg wel mee op :jerry Groet jraaf
@Edvries wrote:Mooie klapkar Raaf. Hoop dat je genoeg trekkracht hebt om m voort te slepen.... Groet Eric. Thanks Eric, hij weegt 'slechts' 300 kilo. Met 420 NM kom ik daar in Italie de berg wel mee op :jerry Groet jraaf
P peter86 Komt weleens kijken 11 jul 2013 #1.611 en nog raamfolie gekocht.......krijg het er alleen niet mooi op :swear hoeken blijven gekreukt
S sw_reijnders Forumbewoner 11 jul 2013 #1.613 @CAlberts wrote:Niet gekocht, maar gekregen in de band rechts achter: jij boft toch ook maar he
T tuinmeubel Post best veel 11 jul 2013 #1.614 Ik heb vandaag een snelheidsovertreding gekocht van 63 euro... Voor wie interesse heeft, bij de vrienden van de CJIB kan je ze bestellen... :swear
Ik heb vandaag een snelheidsovertreding gekocht van 63 euro... Voor wie interesse heeft, bij de vrienden van de CJIB kan je ze bestellen... :swear
R RickM89 Komt weleens kijken 11 jul 2013 #1.615 Nee bedankt, heb er al 1 van 104 euro gekocht 2 weken terug toen ik de auto nog geen week had.
C CAlberts Loopt hier de deur plat 11 jul 2013 #1.617 Niet gekocht, maar gekregen in de band rechts achter:
T tuinmeubel Post best veel 11 jul 2013 #1.619 @CAlberts wrote:Het houdt je van de straat! :jerry En handig als je toch iets wilt vastschroeven... :agent
@CAlberts wrote:Het houdt je van de straat! :jerry En handig als je toch iets wilt vastschroeven... :agent
P peter86 Komt weleens kijken 11 jul 2013 #1.620 vandaag even een onderhoudspakketje gekocht voor de vec omdat we volgende week vrijdag naar kroatie vertrekken. wat zit erin?? olie, oliefilter, carterring, benzinefilter, bougies, luchtfilter en interieurfilter. de olie is een kan van 5liter, is dat genoeg voor de 2.2 direct 157pk uitvoering?
vandaag even een onderhoudspakketje gekocht voor de vec omdat we volgende week vrijdag naar kroatie vertrekken. wat zit erin?? olie, oliefilter, carterring, benzinefilter, bougies, luchtfilter en interieurfilter. de olie is een kan van 5liter, is dat genoeg voor de 2.2 direct 157pk uitvoering?