Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tnx, heb er veel werk in gestoken ook veel dank aan een maat die aan mijn carrosserie en motor is bezig geweest.
Je moet eigenlijk niet veel doen aan een Vectra (of eender welke wagen) om deze mooi te maken. Met een verlagingsset en een mooie velg icm een embleemloze grill en letters gecleande achterklep heb je al een pr8 van een Vectra.
Ben blij dat je de achterlichten hebt aangekregen anders maak jer een mooie foto van om te showen
Deze trekhaak gaat bij mijn weten niet passen mits Vectra een flensaansluiting heeft. Denk dat deze voor een Vectra A en Astra F is. Je kan die wel op maat laten maken bij een uitlaatcenter oid. maar dan betaal je er wel voor :???: Een niet-standaard uitlaat kopen is altijd "gevaarlijk" voor een Vectra B met trekhaak, je moet dan een deukje in je uitlaatpijp slagen of je moest er eentje kopen die daar op voorzien is geweest.
Ikzelf heb hier niet veel ervaring mee want ik heb altijd universele uitlaten gekocht (voor meer lawaai) en pas laten maken door een kennis van me. Totale kost was toen €120 met uitlaat inclusief.
Grtz Seth
Edit:
Deze zouden moeten passen voor de jouwe enkel heb je hier weer de vraag met je trekhaak. Maar de personen hier weten beter wat je ermee moet doen
Niet bij sander, Sander is iemand hier op het forum waar ik heel dicht bij woon en omdat de kofferklep te groot was om naar België te sturen (+100 cm) kon dit enkel binnen Nederland. Daarmee vroeg ik aan Sander of het naar hem gestuurd mocht worden waarvoor nogmaals mijn dank :thumbup
Tnx, heb er veel werk in gestoken ook veel dank aan een maat die aan mijn carrosserie en motor is bezig geweest.
Je moet eigenlijk niet veel doen aan een Vectra (of eender welke wagen) om deze mooi te maken. Met een verlagingsset en een mooie velg icm een embleemloze grill en letters gecleande achterklep heb je al een pr8 van een Vectra.