G Gupy Komt hier geregeld 27 jul 2012 #1 Ik kom er niet uit waar deze ring zit. Zit deze niet toevallig achter de onderste spanrol op de oliepomp?
Ik kom er niet uit waar deze ring zit. Zit deze niet toevallig achter de onderste spanrol op de oliepomp?
B Basgsi Loopt hier de deur plat 27 jul 2012 #2 de grote is lastig inschatten, maar hoort deze niet op 1 van de lange bouten om het subframe te monteren?
de grote is lastig inschatten, maar hoort deze niet op 1 van de lange bouten om het subframe te monteren?
G Gupy Komt hier geregeld 30 jul 2012 #6 Ben er achter dat dit idd de ring is die bij de nokkenasbouten hoort. Echter zat daar op één van de bouten een iets kleinere ring, geheel vlak. Ik wil toch ff weten wat er achter de onderste spanrol zit. Hier moet iets achter zitten, anders raakt hij de pomp.
Ben er achter dat dit idd de ring is die bij de nokkenasbouten hoort. Echter zat daar op één van de bouten een iets kleinere ring, geheel vlak. Ik wil toch ff weten wat er achter de onderste spanrol zit. Hier moet iets achter zitten, anders raakt hij de pomp.