C coupegek Komt weleens kijken 23 dec 2009 #1 Hallo jongens, ik wil mijn dashboard van mijn zafira A gaan polyesteren, wie heeft er ervaring mee en waar moet ik rekening mee houden ?? iemand voorbeelden of adviezen..... ben van plan om er een tft scherm in te polyesteren.... alvast bedankt...:thumbup
Hallo jongens, ik wil mijn dashboard van mijn zafira A gaan polyesteren, wie heeft er ervaring mee en waar moet ik rekening mee houden ?? iemand voorbeelden of adviezen..... ben van plan om er een tft scherm in te polyesteren.... alvast bedankt...:thumbup
D Dietrich Concept Loopt hier de deur plat 23 dec 2009 #2 poly hecht niet op je dash kun je beter plasticlassen
C coupegek Komt weleens kijken 24 dec 2009 #3 origineel gepost door Dietrich Concept poly hecht niet op je dash kun je beter plasticlassen en een dash van poly maken dan ??
origineel gepost door Dietrich Concept poly hecht niet op je dash kun je beter plasticlassen en een dash van poly maken dan ??
T tijgetje57 Loopt hier de deur plat 4 jan 2010 #4 je kan wel van poly een opbouw maken en die vastmaken met schroeven ofzo
C coupegek Komt weleens kijken 4 jan 2010 #5 origineel gepost door tijgetje57 je kan wel van poly een opbouw maken en die vastmaken met schroeven ofzo Dan ga ik dat eens proberen......thx..:thumbup
origineel gepost door tijgetje57 je kan wel van poly een opbouw maken en die vastmaken met schroeven ofzo Dan ga ik dat eens proberen......thx..:thumbup