D djplan Post best veel 10 apr 2011 #1 waarvoor dient de lucht massa meter ? motor lampje brand weer en de dealer zeg dat het aan de massa meter ligt en dat het vervangen moet worden ? waar ligt de massa meter precies en is het ook zelf te vervangen ?
waarvoor dient de lucht massa meter ? motor lampje brand weer en de dealer zeg dat het aan de massa meter ligt en dat het vervangen moet worden ? waar ligt de massa meter precies en is het ook zelf te vervangen ?
C chris1508 Komt weleens kijken 10 apr 2011 #2 het doet precies wat je zegt. de lucht massa meten het is een van de dingen om te bereken hoeveel brandstof de motor nodig heeft. het is zelf te vervangen maar dan moeten we wel weten welke motor je er in hebt zitten en in welke auto. anders komen we niet erg ver. chris
het doet precies wat je zegt. de lucht massa meten het is een van de dingen om te bereken hoeveel brandstof de motor nodig heeft. het is zelf te vervangen maar dan moeten we wel weten welke motor je er in hebt zitten en in welke auto. anders komen we niet erg ver. chris
C chris1508 Komt weleens kijken 10 apr 2011 #3 het doet precies wat je zegt. de lucht massa meten het is een van de dingen om te bereken hoeveel brandstof de motor nodig heeft. het is zelf te vervangen maar dan moeten we wel weten welke motor je er in hebt zitten en in welke auto. anders komen we niet erg ver. chris
het doet precies wat je zegt. de lucht massa meten het is een van de dingen om te bereken hoeveel brandstof de motor nodig heeft. het is zelf te vervangen maar dan moeten we wel weten welke motor je er in hebt zitten en in welke auto. anders komen we niet erg ver. chris
B Baas J. Hoort bij de inboedel 10 apr 2011 #4 Mocht het over een OPC z20let gaan, heb nog een goede lmm liggen.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 10 apr 2011 #5 Mocht het over een OPC z20let gaan, heb nog een goede lmm liggen.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 12 apr 2011 #12 voor mn gevoel niet veel, op de dyno alleen wat koppel leek t.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 12 apr 2011 #13 voor mn gevoel niet veel, op de dyno alleen wat koppel leek t.
D DEEF Komt hier geregeld 12 apr 2011 #14 grafiekje? dan blijft bij mij de 70mm erop :hmmz zal wel verschil uitmaken,maar bij 280pk is het idd maar een beetje. en nu zit je nog onder de "grens" van je blok. zijn toch mooie waardes.. hoop ik ook te halen begin mei..
grafiekje? dan blijft bij mij de 70mm erop :hmmz zal wel verschil uitmaken,maar bij 280pk is het idd maar een beetje. en nu zit je nog onder de "grens" van je blok. zijn toch mooie waardes.. hoop ik ook te halen begin mei..
D DEEF Komt hier geregeld 12 apr 2011 #15 grafiekje? dan blijft bij mij de 70mm erop :hmmz zal wel verschil uitmaken,maar bij 280pk is het idd maar een beetje. en nu zit je nog onder de "grens" van je blok. zijn toch mooie waardes.. hoop ik ook te halen begin mei..
grafiekje? dan blijft bij mij de 70mm erop :hmmz zal wel verschil uitmaken,maar bij 280pk is het idd maar een beetje. en nu zit je nog onder de "grens" van je blok. zijn toch mooie waardes.. hoop ik ook te halen begin mei..
B Baas J. Hoort bij de inboedel 12 apr 2011 #20 sorry voor hijacken van de thread... Maar ja, dat is wel de bedoeling