B BlackVec Komt hier geregeld 19 apr 2009 #1 Is de dynamo van een opel tigra x1.4xe hetzelfde als die van een corsa B X1.4 sz? Mvg Menno.
wim-v6 Forumbewoner 20 apr 2009 #3 ja dynamo is gelijk, alleen steun is anders. meestal is een dynamo van een X14SZ 55ampere en die van een X14XE / X16XE 70 Ampere. Willem
ja dynamo is gelijk, alleen steun is anders. meestal is een dynamo van een X14SZ 55ampere en die van een X14XE / X16XE 70 Ampere. Willem