Dat is nogal wat informatie! Maar heel erg fijn! zo kom ik ook weer paar stappen vooruit.
De reden dat ik wil weten is dat ik hem eigenlijk op middenconsole boven wilde laten airbushen met die logo en rood van te maken. en nog iets erin. misschien opel logootje of zo. dat ben ik nog even aan het uit vogelen. (moet toch iets unieks zijn)
Iron Cross stamt dus helemaal niks van Nazi af? het hoort er niet bij? Hij is gewoon zeg maar gebruikt omdat ze 'mooi' vonden laten we zeggen? Als het zo is dan hoef ik helemaal niet bang te zijn als mensen op mij afreageren van Neon Nazi gek?.. (ben zelf Doof dus dat zoiets wil ik al helemaal niet, ieder zijn mening hoe ze over Nazi denken en die Swastika mogen ze zelf weten. zolang zij mij maar respecteren;-))
Nog een vraag. wat is SS-logo? als ik lees komt dat van amerikaanse auto af maar is het soort Iron Cross logo of wat voor verhaal zit erachter?
Inayat, ik woon in Deurne in brabant. in hier in omgeving word wel eens auto gezien met die logo en sommige mensen dragen ze ook. Maar is het risicovol om ze in de stad mee rond te rijden als logo zichtbaar is? of als een Tattoo? dat is ook wel iets..
Nog een ander reden voor informatie van Iron Cross is omdat ik ook een flink tijdje op zoek ben naar een tattoo voor op mijn been ter ere van mijn beste vriend die verongelukt is afgelopen april dit jaar. Ik kom er alsmaar niet uit voor een mooi tattoo. We zijn helemaal gek op auto's we hielden van scheurbakken en coupe modellen. Wil graag iets wat erbij hoort bij hem en bij mij. samen 1 ding ipv dit dat dit dat in 1 verwerken vind ik vreselijk.. men mening
nog eens bedankt voor informatie. Zal hem nog paar keer lezen om draad van verhaal 100% te snappen
RISL, ik heb Astra G coupe van 2000 (net wat jij hebt maar heb um in zilver :agent )