I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 21 jul 2011 #2 Welke van de 2 en komt er een Manta neus op?
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 21 jul 2011 #3 Welke van de 2 en komt er een Manta neus op?
J jethro Hoort bij de inboedel 21 jul 2011 #6 Goeie zet! In plaats van een gebruikte Voyage achterklep te kopen neem je een hele VO. :thumb
J jethro Hoort bij de inboedel 21 jul 2011 #7 Goeie zet! In plaats van een gebruikte Voyage achterklep te kopen neem je een hele VO. :thumb
V voyageboy Post best veel 21 jul 2011 #8 die gele blijft bloed mooi... die groene heeft american signs op de zijkant maar europese bumpers :wtf
die gele blijft bloed mooi... die groene heeft american signs op de zijkant maar europese bumpers :wtf
V voyageboy Post best veel 21 jul 2011 #9 die gele blijft bloed mooi... die groene heeft american signs op de zijkant maar europese bumpers :wtf
die gele blijft bloed mooi... die groene heeft american signs op de zijkant maar europese bumpers :wtf
H hanzzz Post best veel 21 jul 2011 #10 @voyageboy wrote:die gele blijft bloed mooi... die groene heeft american signs op de zijkant maar europese bumpers :wtf Dit zijn gewoon Amerikaanse bumpers. Wat jij bedoeld zijn 2de type volgens mij vanaf '73 door aangescherpte veiligheidseisen. Manta A is ook met 2 type bumpers geleverd.
@voyageboy wrote:die gele blijft bloed mooi... die groene heeft american signs op de zijkant maar europese bumpers :wtf Dit zijn gewoon Amerikaanse bumpers. Wat jij bedoeld zijn 2de type volgens mij vanaf '73 door aangescherpte veiligheidseisen. Manta A is ook met 2 type bumpers geleverd.
H hanzzz Post best veel 21 jul 2011 #11 @voyageboy wrote:die gele blijft bloed mooi... die groene heeft american signs op de zijkant maar europese bumpers :wtf Dit zijn gewoon Amerikaanse bumpers. Wat jij bedoeld zijn 2de type volgens mij vanaf '73 door aangescherpte veiligheidseisen. Manta A is ook met 2 type bumpers geleverd.
@voyageboy wrote:die gele blijft bloed mooi... die groene heeft american signs op de zijkant maar europese bumpers :wtf Dit zijn gewoon Amerikaanse bumpers. Wat jij bedoeld zijn 2de type volgens mij vanaf '73 door aangescherpte veiligheidseisen. Manta A is ook met 2 type bumpers geleverd.
H hanzzz Post best veel 24 jul 2011 #12 Als iemand interesse heeft staat op MP. vindt het beetje zonder om zo'n goede carrosserie weg te gooien.
Als iemand interesse heeft staat op MP. vindt het beetje zonder om zo'n goede carrosserie weg te gooien.
H hanzzz Post best veel 24 jul 2011 #13 Als iemand interesse heeft staat op MP. vindt het beetje zonder om zo'n goede carrosserie weg te gooien.
Als iemand interesse heeft staat op MP. vindt het beetje zonder om zo'n goede carrosserie weg te gooien.
J jethro Hoort bij de inboedel 25 jul 2011 #16 @hanzzz wrote:Als iemand interesse heeft staat op MP. vindt het beetje zonder om zo'n goede carrosserie weg te gooien. Nou tussen weg gooien en de vraagprijs? zit een wereld van verschil. :jerry
@hanzzz wrote:Als iemand interesse heeft staat op MP. vindt het beetje zonder om zo'n goede carrosserie weg te gooien. Nou tussen weg gooien en de vraagprijs? zit een wereld van verschil. :jerry
J jethro Hoort bij de inboedel 25 jul 2011 #17 @hanzzz wrote:Als iemand interesse heeft staat op MP. vindt het beetje zonder om zo'n goede carrosserie weg te gooien. Nou tussen weg gooien en de vraagprijs? zit een wereld van verschil. :jerry
@hanzzz wrote:Als iemand interesse heeft staat op MP. vindt het beetje zonder om zo'n goede carrosserie weg te gooien. Nou tussen weg gooien en de vraagprijs? zit een wereld van verschil. :jerry
H hanzzz Post best veel 25 jul 2011 #18 Je weet zelf de waarde van de onderdelen, dus als die niet verkocht wordt. Dan wordt die gedemonteerd. Ik had het over de carrosserie weggooien. Misschien kan ik nog ergens plekkie maken voor hem.
Je weet zelf de waarde van de onderdelen, dus als die niet verkocht wordt. Dan wordt die gedemonteerd. Ik had het over de carrosserie weggooien. Misschien kan ik nog ergens plekkie maken voor hem.
H hanzzz Post best veel 25 jul 2011 #19 Je weet zelf de waarde van de onderdelen, dus als die niet verkocht wordt. Dan wordt die gedemonteerd. Ik had het over de carrosserie weggooien. Misschien kan ik nog ergens plekkie maken voor hem.
Je weet zelf de waarde van de onderdelen, dus als die niet verkocht wordt. Dan wordt die gedemonteerd. Ik had het over de carrosserie weggooien. Misschien kan ik nog ergens plekkie maken voor hem.
M Martijn A GTE Komt weleens kijken 25 jul 2011 #20 Zonde man demonteren. Is helemaal origineel nog,zo vind je ze niet meer. Als je geen plek hebt, ik heb een nw opslag. Mag hij bij de andere opeltjes.
Zonde man demonteren. Is helemaal origineel nog,zo vind je ze niet meer. Als je geen plek hebt, ik heb een nw opslag. Mag hij bij de andere opeltjes.