Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ok dank voor de tip, maar kan geen schade geven? en kost veel geld om in te bouwen of valt mee? vaak wisselen goed?
ik baal dat ik ze vandaag niet gebeld heb maar ze hebben mail gestuurd dat ik zaterdag mag komen, dus hopen want die andere van EDS zegt dat ze geen tijd hebben.
ja snap ik, maar vanaf morgen ben ik dichtbij hun, ik had vandaag gewoon moeten bellen en niet moeten mailen, anders stond de afspraak voor zaterdag er, maar ze hebben een mail gestuurd dat zaterdag 11 uur goed is, dus dat zeg ik morgen ook en dat ik alleen om te bevestigen
EDS net gsproken, kon eigenlijk morgen niet omdat ze morgen barstens druk hebben, maar omdat ik mail had van de heer Schindler zelf, mocht ik morgen om 10 uur komen omdat de uitlaat moet afkoelen haha
De voorkat met bout inclusief maakloon 249 euro. Netjes toch? dus ongeveer 75 euro maakloon.