Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1854687&tid=141544&author=baboe]hoi is er ook how do it voor de voorbumper demonteren voor m,n vectra gts c2 bj 2007 ? gr baboe[/rquote]
ff uit mijn hoofd
Afdekplaat aan de onderkant losschroeven. Die de motorruimte en carter etc. beschermt. Beide wielkast kappen aan de binne kant loshalen. Vervolgens zitten er aan de binnekant van de bumper nog enkele schroeven en spreidnieten. Kwestie van alles ff goed bekijken. Als je er niet uit komt zal ik van de week ff mijn boek van onder de verbouwing waar ik in zit Zolder wordt verbouwt. vandaan halen en een goede beschrijving geven.
Maar het is een kwestie van ff goed kijken waar alle spreidnieten en schroeven zitten. Voor montage wel een paar nieuwe spreidnieten halen, ze willen nog wel eens kapot gaan.
[rquote=1854687&tid=141544&author=baboe]hoi is er ook how do it voor de voorbumper demonteren voor m,n vectra gts c2 bj 2007 ? gr baboe[/rquote]
ff uit mijn hoofd
Afdekplaat aan de onderkant losschroeven. Die de motorruimte en carter etc. beschermt. Beide wielkast kappen aan de binne kant loshalen. Vervolgens zitten er aan de binnekant van de bumper nog enkele schroeven en spreidnieten. Kwestie van alles ff goed bekijken. Als je er niet uit komt zal ik van de week ff mijn boek van onder de verbouwing waar ik in zit Zolder wordt verbouwt. vandaan halen en een goede beschrijving geven.
Maar het is een kwestie van ff goed kijken waar alle spreidnieten en schroeven zitten. Voor montage wel een paar nieuwe spreidnieten halen, ze willen nog wel eens kapot gaan.
oki ga m,n best doen had weer eens iemand tegen aan gezeten ondekant schade wordt er wel eens dood moei van al die hufters die gewoon door rijden of er niks aan de hand is thx gr baboe
oki ga m,n best doen had weer eens iemand tegen aan gezeten ondekant schade wordt er wel eens dood moei van al die hufters die gewoon door rijden of er niks aan de hand is thx gr baboe
[rquote=1855423&tid=141544&author=Erwin1987]laatste keer dat ik in brabant was, heb ik een kat aangereden en eerlijk is eerlijk die reed niet door.