In een pakking van een LET zit een verstevigingsbrug.
Qua reinigen, zou ik een toevoeging bij je olie gooien als de motor warm is en deze dan 10 min. stationair laten draaien en vervolgens aftappen en met de klus beginnen. Ook zou ik de carterpan als allerlaatst monteren, eerst de kop omdat dan alle vieze olie en koelvloeistof naar beneden loopt en niet in je pan en vervolgens in je verse olie terecht komt & hij kan lekker uitlekken zodat je echt bijna alle olie uit je blok aftapt.
Als je alleen een koppakking moet doen, haal je je pan er natuurlijk niet af maar omdat je die mogelijkheid nu wel hebt omdat je de oliepomp moet doen, zou ik het op deze manier doen.
Over die kop: als je die ks700 kop monteer ( die ook gewoon goed is ) zou ik wel gelijk een bypass laten maken. Stel je voor dat je hem dicht bouwt en overdreven gezegt scheurt je kop een week later. Krijg je weer een nieuwe koppakking, bouten, koelvloeistof, spanrolbout, klepdekselpakking, olie en een filter etc etc & een plens werk.
Dus doe het gelijk goed, kost wel iets meer maar dan zou ik desnoods iets langer sparen ( bij wijze van) en de motor een maand later dicht maken.