Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1889437&tid=144377&author=GS2.6]Sorry, heb ik niet erbij gezet.
natuurlijk, ik snap dat dat makkelijker is, schakelt ook stukken fijner en lichter, maar ik heb nog een bak liggen met hydraulische koppeling, vandaar vraag ik dat hier even!![/rquote]
oke, das duidelijk.
hoe en wat precies qua inbouwen durf ik je niet te zeggen:hmmz
Heb je dan niet ook een andere hoofdremcilinder nodig met gescheiden reservoirs voor de vloeistof.
het moet namelijk niet zo zijn dat als je remvloeistofpeil zakt, dat je dan geen koppeling meer zou hebben
[rquote=1889437&tid=144377&author=GS2.6]Sorry, heb ik niet erbij gezet.
natuurlijk, ik snap dat dat makkelijker is, schakelt ook stukken fijner en lichter, maar ik heb nog een bak liggen met hydraulische koppeling, vandaar vraag ik dat hier even!![/rquote]
oke, das duidelijk.
hoe en wat precies qua inbouwen durf ik je niet te zeggen:hmmz
Heb je dan niet ook een andere hoofdremcilinder nodig met gescheiden reservoirs voor de vloeistof.
het moet namelijk niet zo zijn dat als je remvloeistofpeil zakt, dat je dan geen koppeling meer zou hebben
Laat mij dan maar de kabel, zou nooit meer eene met hydraulische koppeling willen hebben , met en gever en nemercylinder die kapot kan gaan en als je de kabel verrekt kun je nog rijden bij hydraulische koppeling niet.
Ik zeg altijd warom gemakkelijk als het ook mooilijk kan.
Laat mij dan maar de kabel, zou nooit meer eene met hydraulische koppeling willen hebben , met en gever en nemercylinder die kapot kan gaan en als je de kabel verrekt kun je nog rijden bij hydraulische koppeling niet.
Ik zeg altijd warom gemakkelijk als het ook mooilijk kan.