pjotter Komt hier geregeld 30 jan 2021 #1 Is dit standaard bij een grandland de verlichting onder de spiegel bij het instappen
K Karel Gorissen Lid 31 jan 2021 #2 bij mij in ieder geval wel : 1.2 automaat maar geen idee welke uitvoering ik heb...
Q Quadrijder2 Komt weleens kijken 31 jan 2021 #5 Ja op de Business executive zit het ook. En helemaal super vind ik het naar beneden draaien van de spiegels bij achteruit rijden/parkeren.
Ja op de Business executive zit het ook. En helemaal super vind ik het naar beneden draaien van de spiegels bij achteruit rijden/parkeren.
E EzzDuzzIt Lid 2 feb 2021 #6 Ik heb een Hybrid Ultimate welke het ook heeft. En v.w.b. de opmerking van Quadrijder2, geheel met je eens :toppie:
Ik heb een Hybrid Ultimate welke het ook heeft. En v.w.b. de opmerking van Quadrijder2, geheel met je eens :toppie:
A Andre de Jong Lid 22 aug 2021 #7 Wie kan mij helpen om ledverlichting onder de buiten spiegels hooger in licht te zetten gr André
A Andre de Jong Lid 22 aug 2021 #8 `ledverlichting onder auto spiegel van opel crandland hoger zetten wie weet dat groet André