Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Had eerst 40/40 maar toen stond de Manta scheef, heb nu 40/60 (-60 achteras) en nu staat de Manta recht. Maar ik wil met -60 gaan rijden, heb de veren al maar nog geen korte Koni's.
Heb niet echt duidelijke foto's, je kan ff in mijn projecttopic kijken.
Ik had destijds nieuwe Apex veren gekocht bij Stroeve Motorsport. Na montage heb ik contact gezocht met Apex omdat ik het lelijk vond dat 'ie zo scheef stond. Zij hebben mij toen kosteloos een set -60 achterveren opgestuurd en dat heeft het probleem opgelost.
Ja Koni's zijn nog nieuw te koop maar ik zoek gebruikte, vind €500,- net te veel.
Zouden er geen anderen zijn die met H&R rijden? ben benieuwd of die wel meteen een goede set hadden, en aangezien die -50/-50 zijn ben ik wel benieuwd hoe dat staat
Wel mooi dat dit topic zo een beetje een overzicht wordt van verschillende merken en hoeveelheden verlaging met foto's erbij, kijken of er nog meer andere types zijn