D dion87 Hoort bij de inboedel 16 dec 2011 #21 ik vin het wel wat hebben hahaha, alleen rijdt het vast voor geen meter
T trashmetal Forumbewoner 16 dec 2011 #22 vind het altijd nog beter staan als dat ie op zn kont hangt En eindelijk de status Posting Freak bereikt! king:
vind het altijd nog beter staan als dat ie op zn kont hangt En eindelijk de status Posting Freak bereikt! king:
D dion87 Hoort bij de inboedel 16 dec 2011 #23 @trashmetal wrote:vind het altijd nog beter staan als dat ie op zn kont hangt En eindelijk de status Posting Freak bereikt! king: krijg je dat automatisch als je meer dan 1000 berichten heb getypt dan?
@trashmetal wrote:vind het altijd nog beter staan als dat ie op zn kont hangt En eindelijk de status Posting Freak bereikt! king: krijg je dat automatisch als je meer dan 1000 berichten heb getypt dan?
S suurtje Komt weleens kijken 16 dec 2011 #24 Het lijkt mij idd ook voor geen meter rijden maar je ziet daar de meest vreemde auto's rijden dat is wel leuk @trashmetal daar heb je helemaal gelijk in dat ziet er ook niet uit
Het lijkt mij idd ook voor geen meter rijden maar je ziet daar de meest vreemde auto's rijden dat is wel leuk @trashmetal daar heb je helemaal gelijk in dat ziet er ook niet uit
T trashmetal Forumbewoner 16 dec 2011 #25 @dion87 wrote:@trashmetal wrote:vind het altijd nog beter staan als dat ie op zn kont hangt En eindelijk de status Posting Freak bereikt! king: krijg je dat automatisch als je meer dan 1000 berichten heb getypt dan? Yep
@dion87 wrote:@trashmetal wrote:vind het altijd nog beter staan als dat ie op zn kont hangt En eindelijk de status Posting Freak bereikt! king: krijg je dat automatisch als je meer dan 1000 berichten heb getypt dan? Yep
D dion87 Hoort bij de inboedel 16 dec 2011 #26 " onclick="window.open(this.href);return false; hier ook weer een typische rus, alstie het nog gewoon doet, dan ook gewoon blijven rijden
" onclick="window.open(this.href);return false; hier ook weer een typische rus, alstie het nog gewoon doet, dan ook gewoon blijven rijden
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 15 nov 2012 #28 Die zijn dus eigenlijks van chevrolet heb ik net gevonden. Zoek maar eens op Chevrolet Corsa Tonga Ook heeft chevy een pickup versie van de corsa c gemaakt, lache :jerry Sorry dat ik een beetje oude koeien uit de sloot haal ;p
Die zijn dus eigenlijks van chevrolet heb ik net gevonden. Zoek maar eens op Chevrolet Corsa Tonga Ook heeft chevy een pickup versie van de corsa c gemaakt, lache :jerry Sorry dat ik een beetje oude koeien uit de sloot haal ;p