E effert Lid 24 sep 2011 #1 Voor winterbanden wil ik de volgende velgen gebruiken; 16" 5x110 6.5J ET van 37 (standaard zou dit ET41 moeten zijn) Passen deze velgen met een ET van 37 onder een Vectra 3.2 V6? Alvast bedankt voor de reacties!
Voor winterbanden wil ik de volgende velgen gebruiken; 16" 5x110 6.5J ET van 37 (standaard zou dit ET41 moeten zijn) Passen deze velgen met een ET van 37 onder een Vectra 3.2 V6? Alvast bedankt voor de reacties!
wim-v6 Forumbewoner 24 sep 2011 #2 zou je moeten passen, volgensmij is 16inch een beetje een grenswaarde voor de V6, zitten flinke remmen op namelijk. willem
zou je moeten passen, volgensmij is 16inch een beetje een grenswaarde voor de V6, zitten flinke remmen op namelijk. willem
wim-v6 Forumbewoner 24 sep 2011 #3 zou je moeten passen, volgensmij is 16inch een beetje een grenswaarde voor de V6, zitten flinke remmen op namelijk. willem
zou je moeten passen, volgensmij is 16inch een beetje een grenswaarde voor de V6, zitten flinke remmen op namelijk. willem
E effert Lid 24 sep 2011 #4 @wim-v6 wrote:zou je moeten passen, volgensmij is 16inch een beetje een grenswaarde voor de V6, zitten flinke remmen op namelijk. willem 16" is inderdaad het minimum, bij 15' lopen de velgen aan op de remklauwen, het gaat mij alleen vooral om de ET maat. Kan de velg 4mm verder naar buiten steken (bij de lagere ET maat van 37) zonder problemen te veroorzaken bijvoorbeeld met de spatbord randen. ?
@wim-v6 wrote:zou je moeten passen, volgensmij is 16inch een beetje een grenswaarde voor de V6, zitten flinke remmen op namelijk. willem 16" is inderdaad het minimum, bij 15' lopen de velgen aan op de remklauwen, het gaat mij alleen vooral om de ET maat. Kan de velg 4mm verder naar buiten steken (bij de lagere ET maat van 37) zonder problemen te veroorzaken bijvoorbeeld met de spatbord randen. ?
E effert Lid 24 sep 2011 #5 @wim-v6 wrote:zou je moeten passen, volgensmij is 16inch een beetje een grenswaarde voor de V6, zitten flinke remmen op namelijk. willem 16" is inderdaad het minimum, bij 15' lopen de velgen aan op de remklauwen, het gaat mij alleen vooral om de ET maat. Kan de velg 4mm verder naar buiten steken (bij de lagere ET maat van 37) zonder problemen te veroorzaken bijvoorbeeld met de spatbord randen. ?
@wim-v6 wrote:zou je moeten passen, volgensmij is 16inch een beetje een grenswaarde voor de V6, zitten flinke remmen op namelijk. willem 16" is inderdaad het minimum, bij 15' lopen de velgen aan op de remklauwen, het gaat mij alleen vooral om de ET maat. Kan de velg 4mm verder naar buiten steken (bij de lagere ET maat van 37) zonder problemen te veroorzaken bijvoorbeeld met de spatbord randen. ?
G Gts32v6 Komt hier geregeld 21 okt 2011 #8 Idd,16 inch stalen velgen lukt bij de mijne niet.Heb 17 inch alu voor de winter Gr. Gts32v6
G Gts32v6 Komt hier geregeld 21 okt 2011 #9 Idd,16 inch stalen velgen lukt bij de mijne niet.Heb 17 inch alu voor de winter Gr. Gts32v6
P Paul Vectra gts 3.2 v6 Lid 24 okt 2011 #16 Ja die passen. Ik heb zelf een 3.2 v6 GTS en daar heb ik precies dezelfde banden maat en dezelfde ET onder liggen als winterbanden. Kleiner gaat niet ivm de remklauwen
Ja die passen. Ik heb zelf een 3.2 v6 GTS en daar heb ik precies dezelfde banden maat en dezelfde ET onder liggen als winterbanden. Kleiner gaat niet ivm de remklauwen
P Paul Vectra gts 3.2 v6 Lid 24 okt 2011 #17 Ja die passen. Ik heb zelf een 3.2 v6 GTS en daar heb ik precies dezelfde banden maat en dezelfde ET onder liggen als winterbanden. Kleiner gaat niet ivm de remklauwen
Ja die passen. Ik heb zelf een 3.2 v6 GTS en daar heb ik precies dezelfde banden maat en dezelfde ET onder liggen als winterbanden. Kleiner gaat niet ivm de remklauwen