G Ghanz Forumbewoner 25 mrt 2009 #1 aangezien ik totaal niet overweg kan met photoshop ofzo, zoek ik iemand die mij onderstaande foto om kan toveren naar een foto met Borbet A velgen..
aangezien ik totaal niet overweg kan met photoshop ofzo, zoek ik iemand die mij onderstaande foto om kan toveren naar een foto met Borbet A velgen..
R Rbin Post best veel 26 mrt 2009 #2 Voor de shoppers om 't makkelijk te maken: http://velgenland.nl/popup.php?image=borbet%20A.jpg Btw, goeie keuze, Ghanz :wors
Voor de shoppers om 't makkelijk te maken: http://velgenland.nl/popup.php?image=borbet%20A.jpg Btw, goeie keuze, Ghanz :wors
G Ghanz Forumbewoner 31 mrt 2009 #4 hey bedankt. inderdaad, nu ik dit zo zie.. vind het wel leuk staan, maar die andere toch beter... schrale troost... heb nu helemaal wat anders gekocht maar toch mijn dank
hey bedankt. inderdaad, nu ik dit zo zie.. vind het wel leuk staan, maar die andere toch beter... schrale troost... heb nu helemaal wat anders gekocht maar toch mijn dank
P Paullus Komt hier geregeld 1 apr 2009 #5 als ik zo onbeleefd mag zijn mijn mening te geven, ik vindt die borbet A vele malen stoerder staan:thumbup
als ik zo onbeleefd mag zijn mijn mening te geven, ik vindt die borbet A vele malen stoerder staan:thumbup
G Ghanz Forumbewoner 12 mei 2009 #7 onderstaande is het geworden, moest ze enkel eerst opknappen en gokken of het met de banden ging passen, deze had ik los gekocht
onderstaande is het geworden, moest ze enkel eerst opknappen en gokken of het met de banden ging passen, deze had ik los gekocht
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 12 mei 2009 #8 heel eerlijk gezegd vind ik de oude velge mooier,, teminste als ik deze foto's zo zie,, miss heb ik het helemaal mis als je het in t eg ziet
heel eerlijk gezegd vind ik de oude velge mooier,, teminste als ik deze foto's zo zie,, miss heb ik het helemaal mis als je het in t eg ziet
G Ghanz Forumbewoner 28 mei 2009 #9 dat is mogelijk, moest er zelf ook eerst drie keer naar kijken, maar vind het zelf gelukkig wel mooier ik wou en zou met alle geweld een velg met brede rand, nu dit is het resultaat. 9J breed, past achter net bij draagarm langs
dat is mogelijk, moest er zelf ook eerst drie keer naar kijken, maar vind het zelf gelukkig wel mooier ik wou en zou met alle geweld een velg met brede rand, nu dit is het resultaat. 9J breed, past achter net bij draagarm langs