G GTS Power Hoort bij de inboedel 25 sep 2011 #1 Ligt het nu aan mij of zijn er dit jaar bar weinig meetings geweest voor vectra's van het o-f? Eerder was het nog wel eens bij de meern.
Ligt het nu aan mij of zijn er dit jaar bar weinig meetings geweest voor vectra's van het o-f? Eerder was het nog wel eens bij de meern.
S speaker Hoort bij de inboedel 28 sep 2011 #2 @sw_reijnders wrote:prik anders een datum in november ofzo voor de Meern Oktober is vrij kort dag december kunnen de meesten niet vanwege de feestdagen en drukte er omheen en in januari heb je een hoop nieuwjaarsmeets volgens mij was er ook al interesse voor een duo meet vanuit Corsa/Tigra team met VTN maak er dan gelijk een groot feest van Ben je nog niet terug in Oktober ?
@sw_reijnders wrote:prik anders een datum in november ofzo voor de Meern Oktober is vrij kort dag december kunnen de meesten niet vanwege de feestdagen en drukte er omheen en in januari heb je een hoop nieuwjaarsmeets volgens mij was er ook al interesse voor een duo meet vanuit Corsa/Tigra team met VTN maak er dan gelijk een groot feest van Ben je nog niet terug in Oktober ?
S speaker Hoort bij de inboedel 28 sep 2011 #3 @sw_reijnders wrote:prik anders een datum in november ofzo voor de Meern Oktober is vrij kort dag december kunnen de meesten niet vanwege de feestdagen en drukte er omheen en in januari heb je een hoop nieuwjaarsmeets volgens mij was er ook al interesse voor een duo meet vanuit Corsa/Tigra team met VTN maak er dan gelijk een groot feest van Ben je nog niet terug in Oktober ?
@sw_reijnders wrote:prik anders een datum in november ofzo voor de Meern Oktober is vrij kort dag december kunnen de meesten niet vanwege de feestdagen en drukte er omheen en in januari heb je een hoop nieuwjaarsmeets volgens mij was er ook al interesse voor een duo meet vanuit Corsa/Tigra team met VTN maak er dan gelijk een groot feest van Ben je nog niet terug in Oktober ?
D drempelvrees Komt hier geregeld 27 sep 2011 #4 De Meern is voor de meesten wat centraler dus makkelijker. Natuurlijk is een meeting ergens anders ook leuk
De Meern is voor de meesten wat centraler dus makkelijker. Natuurlijk is een meeting ergens anders ook leuk
D drempelvrees Komt hier geregeld 27 sep 2011 #5 De Meern is voor de meesten wat centraler dus makkelijker. Natuurlijk is een meeting ergens anders ook leuk
De Meern is voor de meesten wat centraler dus makkelijker. Natuurlijk is een meeting ergens anders ook leuk
S sw_reijnders Forumbewoner 28 sep 2011 #6 prik anders een datum in november ofzo voor de Meern Oktober is vrij kort dag december kunnen de meesten niet vanwege de feestdagen en drukte er omheen en in januari heb je een hoop nieuwjaarsmeets volgens mij was er ook al interesse voor een duo meet vanuit Corsa/Tigra team met VTN maak er dan gelijk een groot feest van
prik anders een datum in november ofzo voor de Meern Oktober is vrij kort dag december kunnen de meesten niet vanwege de feestdagen en drukte er omheen en in januari heb je een hoop nieuwjaarsmeets volgens mij was er ook al interesse voor een duo meet vanuit Corsa/Tigra team met VTN maak er dan gelijk een groot feest van
S sw_reijnders Forumbewoner 28 sep 2011 #7 prik anders een datum in november ofzo voor de Meern Oktober is vrij kort dag december kunnen de meesten niet vanwege de feestdagen en drukte er omheen en in januari heb je een hoop nieuwjaarsmeets volgens mij was er ook al interesse voor een duo meet vanuit Corsa/Tigra team met VTN maak er dan gelijk een groot feest van
prik anders een datum in november ofzo voor de Meern Oktober is vrij kort dag december kunnen de meesten niet vanwege de feestdagen en drukte er omheen en in januari heb je een hoop nieuwjaarsmeets volgens mij was er ook al interesse voor een duo meet vanuit Corsa/Tigra team met VTN maak er dan gelijk een groot feest van
S sjouke Hoort bij de inboedel 28 sep 2011 #8 hey we doen gewoon beide hoor ... maar wou alleen melden dat er in H'veen ook nog wat gedaan wordt dit jaar king:
hey we doen gewoon beide hoor ... maar wou alleen melden dat er in H'veen ook nog wat gedaan wordt dit jaar king:
S sjouke Hoort bij de inboedel 28 sep 2011 #9 hey we doen gewoon beide hoor ... maar wou alleen melden dat er in H'veen ook nog wat gedaan wordt dit jaar king:
hey we doen gewoon beide hoor ... maar wou alleen melden dat er in H'veen ook nog wat gedaan wordt dit jaar king:
S speaker Hoort bij de inboedel 25 sep 2011 #10 NOU !! Bij deze dan maar eentje afspreken denk! :angel
S speaker Hoort bij de inboedel 25 sep 2011 #11 NOU !! Bij deze dan maar eentje afspreken denk! :angel
S SneakyBass Lid 25 sep 2011 #14 jaren naar VW meetings geweest, tis nu tijd voor mn eerste opel meeting wanneer en waar?
S SneakyBass Lid 25 sep 2011 #15 jaren naar VW meetings geweest, tis nu tijd voor mn eerste opel meeting wanneer en waar?
S sjouke Hoort bij de inboedel 25 sep 2011 #16 Heerenveen wordt binnenkort (lees voor het eind van het jaar) nog een gehouden
S sjouke Hoort bij de inboedel 25 sep 2011 #17 Heerenveen wordt binnenkort (lees voor het eind van het jaar) nog een gehouden
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 25 sep 2011 #18 Weer op dat stekkie van vorig jaar Sjouke ? dan zij wij ook weer van de partij :thumb
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 25 sep 2011 #19 Weer op dat stekkie van vorig jaar Sjouke ? dan zij wij ook weer van de partij :thumb