M Maurice89 Hoort bij de inboedel 4 jan 2014 #1 Weet er iemand een vervanger voor de middendemper? Wil deze graag weg hebben zodat ik hopelijk iets meer geluid uit me uitlaat krijg.
Weet er iemand een vervanger voor de middendemper? Wil deze graag weg hebben zodat ik hopelijk iets meer geluid uit me uitlaat krijg.
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 5 jan 2014 #3 Een iets dikkere buis met klemmen er om en klaar zeker
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 5 jan 2014 #4 Ja of lassen Heb zelf wel met flenzen gemaakt (voor een kat vervanger) kon ik hem voor de keuring weer gemakkelijk terug hangen
Ja of lassen Heb zelf wel met flenzen gemaakt (voor een kat vervanger) kon ik hem voor de keuring weer gemakkelijk terug hangen
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 5 jan 2014 #5 Kun je die zo los kopen? Of van een oude demper slijpen
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 5 jan 2014 #6 Heb ze destijds van oude delen gehaald Sloop dusdus :angel
J johan1979 Komt weleens kijken 9 jan 2014 #7 merk je kwa pk''s en brandstof verbruik er nog wat van? johan
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 9 jan 2014 #8 Weinig tot niets klinkt iets beter vind ik maar dat is alles