D DJAGGEL Komt weleens kijken 3 jan 2011 #1 Goedendag allen, Allereerst nog de beste wensen voor 2011!!! :afro Nu heb ik een vraagje, is er iemand in de buurt van maurik/Culemborg/Tiel/Wijk bij duurstede die mijn vectra uit kan lezen?? Ik hoor graag van jullie!!! Gr. Ralph
Goedendag allen, Allereerst nog de beste wensen voor 2011!!! :afro Nu heb ik een vraagje, is er iemand in de buurt van maurik/Culemborg/Tiel/Wijk bij duurstede die mijn vectra uit kan lezen?? Ik hoor graag van jullie!!! Gr. Ralph
S speaker Hoort bij de inboedel 3 jan 2011 #2 Opel dealer? Of mss SFR in Zeist. Maar als dat kan reageerd ie zelf wel.
S speaker Hoort bij de inboedel 3 jan 2011 #3 Opel dealer? Of mss SFR in Zeist. Maar als dat kan reageerd ie zelf wel.
E Edwin1104 Post best veel 3 jan 2011 #4 [rquote=1829984&tid=139586&author=DJAGGEL]Goedendag allen, Allereerst nog de beste wensen voor 2011!!! :afro Nu heb ik een vraagje, is er iemand in de buurt van maurik/Culemborg/Tiel/Wijk bij duurstede die mijn vectra uit kan lezen?? Ik hoor graag van jullie!!! Gr. Ralph[/rquote] Hallo Ralph, Ik zou zeggen bestel een op-com scheelt je veel geld dan uit laten lezen bij de VOD, Gr Edwin
[rquote=1829984&tid=139586&author=DJAGGEL]Goedendag allen, Allereerst nog de beste wensen voor 2011!!! :afro Nu heb ik een vraagje, is er iemand in de buurt van maurik/Culemborg/Tiel/Wijk bij duurstede die mijn vectra uit kan lezen?? Ik hoor graag van jullie!!! Gr. Ralph[/rquote] Hallo Ralph, Ik zou zeggen bestel een op-com scheelt je veel geld dan uit laten lezen bij de VOD, Gr Edwin
E Edwin1104 Post best veel 3 jan 2011 #5 [rquote=1829984&tid=139586&author=DJAGGEL]Goedendag allen, Allereerst nog de beste wensen voor 2011!!! :afro Nu heb ik een vraagje, is er iemand in de buurt van maurik/Culemborg/Tiel/Wijk bij duurstede die mijn vectra uit kan lezen?? Ik hoor graag van jullie!!! Gr. Ralph[/rquote] Hallo Ralph, Ik zou zeggen bestel een op-com scheelt je veel geld dan uit laten lezen bij de VOD, Gr Edwin
[rquote=1829984&tid=139586&author=DJAGGEL]Goedendag allen, Allereerst nog de beste wensen voor 2011!!! :afro Nu heb ik een vraagje, is er iemand in de buurt van maurik/Culemborg/Tiel/Wijk bij duurstede die mijn vectra uit kan lezen?? Ik hoor graag van jullie!!! Gr. Ralph[/rquote] Hallo Ralph, Ik zou zeggen bestel een op-com scheelt je veel geld dan uit laten lezen bij de VOD, Gr Edwin
R rickdikkerboom Lid 3 jan 2011 #6 Dat kan in principe bij elke Opel dealer. Het is zo klaar en meestal nog gratis ook.
R rickdikkerboom Lid 3 jan 2011 #7 Dat kan in principe bij elke Opel dealer. Het is zo klaar en meestal nog gratis ook.
D DJAGGEL Komt weleens kijken 3 jan 2011 #8 Thnx voor jullie reacties alvast. Heb de opel dealer gebeld en daar kost het 45 euro. Veel geld vind ik voor uitlezen, of ligt dit aan mij? :afro Gr. Ralph
Thnx voor jullie reacties alvast. Heb de opel dealer gebeld en daar kost het 45 euro. Veel geld vind ik voor uitlezen, of ligt dit aan mij? :afro Gr. Ralph
D DJAGGEL Komt weleens kijken 3 jan 2011 #9 Thnx voor jullie reacties alvast. Heb de opel dealer gebeld en daar kost het 45 euro. Veel geld vind ik voor uitlezen, of ligt dit aan mij? :afro Gr. Ralph
Thnx voor jullie reacties alvast. Heb de opel dealer gebeld en daar kost het 45 euro. Veel geld vind ik voor uitlezen, of ligt dit aan mij? :afro Gr. Ralph
S sw_reijnders Forumbewoner 3 jan 2011 #12 @ djaggel dat is ook veel geld voor vaak een half antwoord
S sw_reijnders Forumbewoner 3 jan 2011 #13 @ djaggel dat is ook veel geld voor vaak een half antwoord
S speaker Hoort bij de inboedel 3 jan 2011 #14 [rquote=1830102&tid=139586&author=sfr]Ik kan je Vectra wel uitlezen, in Zeist. [/rquote] Zei ik toch !! :angel
[rquote=1830102&tid=139586&author=sfr]Ik kan je Vectra wel uitlezen, in Zeist. [/rquote] Zei ik toch !! :angel
S speaker Hoort bij de inboedel 3 jan 2011 #15 [rquote=1830102&tid=139586&author=sfr]Ik kan je Vectra wel uitlezen, in Zeist. [/rquote] Zei ik toch !! :angel
[rquote=1830102&tid=139586&author=sfr]Ik kan je Vectra wel uitlezen, in Zeist. [/rquote] Zei ik toch !! :angel