Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
:shock: Zal tog niet waar zijn.. Denk dat Andre ons bang probeert te make, hijs zo aant lache op t laatst hehe. Of ben je altijd zo vrolijk Andre hehe?!!
Beter is t een dikke grap, zou superzonde zijn van deze beestachtige kadett........
Haha hij gaat die kadett echt niet slopen hoor, geloof der niks van, hij met ze hele boel voor de gek houden!!!!!
En als ie m helemaal gaat afbreken, lokt 1 vd jongens m weg met een slammers energy drink en zet ik de kadett gauw achter in me bus!!!!! :jerry :jerry :jerry :jerry
@nl-tuning wrote:Haha hij gaat die kadett echt niet slopen hoor, geloof der niks van, hij met ze hele boel voor de gek houden!!!!!
En als ie m helemaal gaat afbreken, lokt 1 vd jongens m weg met een slammers energy drink en zet ik de kadett gauw achter in me bus!!!!! :jerry :jerry :jerry :jerry
waaaaaaaahhhh!!!!! voortgang in de zin van :O??? ben al superblij dat Andre de kadett gaat houwen.. die kadett is gewoon gruwelijk...... Andre laat wat van je hore joh :jerry