B bigmike Komt hier geregeld 17 feb 2011 #1 hey ik heb een probleem met mijn calibra als ik over een hobbel rij,of me auto start en net weg rij,hoo rik een soort tik aan me rechterkant van me auto. heel af en to eheb ik dit ook als ik naar links stuur wat zou dit kunnen zijn?? grtz mike
hey ik heb een probleem met mijn calibra als ik over een hobbel rij,of me auto start en net weg rij,hoo rik een soort tik aan me rechterkant van me auto. heel af en to eheb ik dit ook als ik naar links stuur wat zou dit kunnen zijn?? grtz mike
B bastiaan1981 Komt hier geregeld 18 feb 2011 #4 misschien stabilisator pen die op je draagarm zit kapot
B bastiaan1981 Komt hier geregeld 18 feb 2011 #5 misschien stabilisator pen die op je draagarm zit kapot
A arjontje Forumbewoner 18 feb 2011 #6 homokineet aan de rechterkant die de geest heeft gegeven? Kijk even onder de auto of de as hoes niet kapot is.
homokineet aan de rechterkant die de geest heeft gegeven? Kijk even onder de auto of de as hoes niet kapot is.
A arjontje Forumbewoner 18 feb 2011 #7 homokineet aan de rechterkant die de geest heeft gegeven? Kijk even onder de auto of de as hoes niet kapot is.
homokineet aan de rechterkant die de geest heeft gegeven? Kijk even onder de auto of de as hoes niet kapot is.