J jantjo Lid 25 jul 2009 #1 wie kan mij helpen met het volgende probleem? Heb een tigra staan die bij 4000 toeren begint in te houden als of hij begrenst word Heb al verschillende onderdelen uitgewisseld maar dat mocht niet helpen.
wie kan mij helpen met het volgende probleem? Heb een tigra staan die bij 4000 toeren begint in te houden als of hij begrenst word Heb al verschillende onderdelen uitgewisseld maar dat mocht niet helpen.
wim-v6 Forumbewoner 25 jul 2009 #2 mooiste is uitlezen. Nokkenas of krukassensor geen of verkeerd signaal
J jantjo Lid 27 jul 2009 #3 heb nokkenassensor vervangen krukassensor vervangen heeft niks geholpen motor storings lampje komt in bij 2000 toeren en dan houdt hij in bij 4000 toeren inmiddels vervangen; brandstof pomp--sensoren--kat los gekoppeld (ivm verstopping) uitlezen bij dealer geeft geen foutcode ik weet het niet meer!!!!
heb nokkenassensor vervangen krukassensor vervangen heeft niks geholpen motor storings lampje komt in bij 2000 toeren en dan houdt hij in bij 4000 toeren inmiddels vervangen; brandstof pomp--sensoren--kat los gekoppeld (ivm verstopping) uitlezen bij dealer geeft geen foutcode ik weet het niet meer!!!!
P Powercorsa Loopt hier de deur plat 27 jul 2009 #4 Als het mm lampje gaat branden zou er een storingscode te lezen of opgeslagen moet worden. Heeft de dealer de computer eraan gehad en daarna het toerental tussen de door jou aangeven waardes geprobeerd?
Als het mm lampje gaat branden zou er een storingscode te lezen of opgeslagen moet worden. Heeft de dealer de computer eraan gehad en daarna het toerental tussen de door jou aangeven waardes geprobeerd?
J jantjo Lid 27 jul 2009 #5 heb nu zelf uitgelezen met betrefende toerentallen en geeft 1 melding dat is toerental signaal niet goed weet iemand hoe ik dat kan verhelpen, met welke sensor en waar zit die?
heb nu zelf uitgelezen met betrefende toerentallen en geeft 1 melding dat is toerental signaal niet goed weet iemand hoe ik dat kan verhelpen, met welke sensor en waar zit die?
wim-v6 Forumbewoner 27 jul 2009 #6 kans dat de nokkenas of krukassensor kapot is. welke code?? Storing toerental sensor word ook wel eens gegeven omdat de motor uit staat. Willem
kans dat de nokkenas of krukassensor kapot is. welke code?? Storing toerental sensor word ook wel eens gegeven omdat de motor uit staat. Willem
J jantjo Lid 28 jul 2009 #7 geeft verder geen code heb nokkenas en krukas sensor verwisseld uit eenzelfde goed lopende tigra maar reageert er niet op. ?????????????????
geeft verder geen code heb nokkenas en krukas sensor verwisseld uit eenzelfde goed lopende tigra maar reageert er niet op. ?????????????????