Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
oke wel bedankt weten jullie mischien hoeveel liter benzine er in een tigra gaat? 1.4 16v normale auto dus ja er zijn wel wat extra dingetjes maar niet veel
in barendrecht heb je andre visser autoschade herstel. ik laat me corsa daar voor 3000 tot 3500 euro helemaal overspuiten dan word alles gedemonteerd en weer ge monteerd alle zwakheden worden dan ook gelijk gerepareed e nziet hij er weer helemaal strak en mooi uit.
kost ff wat geld maar daar krijg je wat voor terug incl: 6 of 7 jaar lak garantie
Toch geef ik de tip om ook ff te kijken wat je eventueel allemaal aangepast wil hebben.
Denk hierbij aan cleanen (logoloos maken) van de auto, doorgetrokken motorkap, sproeiers uit de motorkap, lijnen laten verwijderen uit de auto, wielkasten verbreden, antenne verwijderen, strakke achterklap, custom verlichting... Ik noem zo maar even wat dingen die vaker gedaan worden
Dat kun je dan het beste in 1x mee laten doen, want dat scheelt je uiteindelijk veel geld.
Een goede tuner/verbouwer kan je ook tips geven over wat je kan doen, en dan kunnen ze ook een mooi prijsje mee geven.
Goedkoop werk kan ook, maar soms zie je er zelfs de schuurkrassen er nog in staan, brrrr
@menno; Voor die prijs moet je em spuitklaar afleveren, en laat dat nou net hetgeen zijn wat niet iedereen zomaar ff kan, of je ziet het terug in het spuitwerk.. Zo verdien je als spuiter wel snel je geld iig (dus best slim )