Na lang afwezig te zijn geweest dankzij de rekeningen die allemaal tegelijk zijn binnengekomen en dan met enkele onvoorziene kosten heb gezeten eindelijk beetje bij beetje terug.
Na het lange denken heb ik besloten om het bumpergeval even opzij te zetten. Nu volop bezig met het interieur en lampjes.
Heb heel het interieur, alles wat plastiek was, uitgebroken en klaargemaakt voor het spuiten (aanpassen en schuren). Wil deze in de kleur 53940 van Motip spuiten omdat ik dit toch een zeer mooie kleur vind. Samen met echte blauwe LED's moet dit wel goedkomen.
Ook ga ik de luchtroosters in het midden uitbreken om daar mijn GPS vast in te bouwen omdat ik altijd mijn GPS kwijt speel en zo dus niet meer. De TID wordt eruit gehaald en omdat deze toch de ziekte van 'dode pixels' heeft ga ik hier een andere functie voor in de plaats steken: een scherm voor een achteruitrijcamera.
Ook de bijrijdersairbag is eruit gehaald en na opmetingen te doen kan ik hier een 10,1" netbook insteken om deze aan te sluiten aan een headunit met aux-in lang achter. Met wat aanpassingen zodat ik de cover met een duw-sluitsysteem (zoals bij de asbak) kan openen en sluiten.
Heb hier nog een 4kanaals-versterker die ik wil inwerken en aansluiten op mijn 4 boxen die ik mettertijd ga kopen zodat ik toch zuiverder geluid ga creëren bij mijn audio. Ook ga ik kist in hout maken waar ik mijn subwoofers en versterker proper in kan wegwerken in de koffer. Ook wil ik hier een 2e sigarettenaansluiting en een stopcontact in kwijtspelen maar dit moet ik nog even bezien hoe ik dit proper ga aanpakken.
Foto's komen zsm