B b07 Loopt hier de deur plat 4 nov 2010 #22 is er bij het industrie gebied in veldhoven niet een mooi plekje tevinden op de parkeerplaats van de praxis ofzo ,ik weet niet hoe groot het daar is. langs de A2 zitten ook een aantal retauranten en, tank stations die hebben vaak ook wel een grote parkeerplaat.
is er bij het industrie gebied in veldhoven niet een mooi plekje tevinden op de parkeerplaats van de praxis ofzo ,ik weet niet hoe groot het daar is. langs de A2 zitten ook een aantal retauranten en, tank stations die hebben vaak ook wel een grote parkeerplaat.
B b07 Loopt hier de deur plat 4 nov 2010 #23 is er bij het industrie gebied in veldhoven niet een mooi plekje tevinden op de parkeerplaats van de praxis ofzo ,ik weet niet hoe groot het daar is. langs de A2 zitten ook een aantal retauranten en, tank stations die hebben vaak ook wel een grote parkeerplaat.
is er bij het industrie gebied in veldhoven niet een mooi plekje tevinden op de parkeerplaats van de praxis ofzo ,ik weet niet hoe groot het daar is. langs de A2 zitten ook een aantal retauranten en, tank stations die hebben vaak ook wel een grote parkeerplaat.
C corsaboy Hoort bij de inboedel 4 nov 2010 #24 Originally posted by geert666 :angel:angel Wat voor speelgoed heb je nu weer staan geert?
C corsaboy Hoort bij de inboedel 4 nov 2010 #25 Originally posted by geert666 :angel:angel Wat voor speelgoed heb je nu weer staan geert?
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 4 nov 2010 #26 ja nu denk ik het te weten! die corsa van hem, is dat niet die achterwiel aandrijver gebouwd door friso? je verraad je zelf geert (als ik het goed heb) leuk stuk speelgoed heb je daar
ja nu denk ik het te weten! die corsa van hem, is dat niet die achterwiel aandrijver gebouwd door friso? je verraad je zelf geert (als ik het goed heb) leuk stuk speelgoed heb je daar
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 4 nov 2010 #27 ja nu denk ik het te weten! die corsa van hem, is dat niet die achterwiel aandrijver gebouwd door friso? je verraad je zelf geert (als ik het goed heb) leuk stuk speelgoed heb je daar
ja nu denk ik het te weten! die corsa van hem, is dat niet die achterwiel aandrijver gebouwd door friso? je verraad je zelf geert (als ik het goed heb) leuk stuk speelgoed heb je daar
F freek corsa Hoort bij de inboedel 4 nov 2010 #28 origineel gepost door geert666 Rotonde is net te smal:agent Nu is iedereen aan het nadenken Nu denkt iedereen, waarom vraagt geert in het corsa gedeelte naar een drift plek :angel Geert, mogen we meer foto's van deze auto hier plaatsen ?
origineel gepost door geert666 Rotonde is net te smal:agent Nu is iedereen aan het nadenken Nu denkt iedereen, waarom vraagt geert in het corsa gedeelte naar een drift plek :angel Geert, mogen we meer foto's van deze auto hier plaatsen ?
F freek corsa Hoort bij de inboedel 4 nov 2010 #29 origineel gepost door geert666 Rotonde is net te smal:agent Nu is iedereen aan het nadenken Nu denkt iedereen, waarom vraagt geert in het corsa gedeelte naar een drift plek :angel Geert, mogen we meer foto's van deze auto hier plaatsen ?
origineel gepost door geert666 Rotonde is net te smal:agent Nu is iedereen aan het nadenken Nu denkt iedereen, waarom vraagt geert in het corsa gedeelte naar een drift plek :angel Geert, mogen we meer foto's van deze auto hier plaatsen ?
G groenetijger Komt hier geregeld 5 nov 2010 #32 origineel gepost door b07 is er bij het industrie gebied in veldhoven niet een mooi plekje tevinden op de parkeerplaats van de praxis ofzo ,ik weet niet hoe groot het daar is. langs de A2 zitten ook een aantal retauranten en, tank stations die hebben vaak ook wel een grote parkeerplaat. Das openbaar en niet zomaar af te sluiten. Dit soort terreinen lenen zich er niet gauw voor. Ik heb al even zitten nadenken, maar ik kan me niet direct zo een afgesloten terrein bedenken behalve het euro circuit in Valkenswaard
origineel gepost door b07 is er bij het industrie gebied in veldhoven niet een mooi plekje tevinden op de parkeerplaats van de praxis ofzo ,ik weet niet hoe groot het daar is. langs de A2 zitten ook een aantal retauranten en, tank stations die hebben vaak ook wel een grote parkeerplaat. Das openbaar en niet zomaar af te sluiten. Dit soort terreinen lenen zich er niet gauw voor. Ik heb al even zitten nadenken, maar ik kan me niet direct zo een afgesloten terrein bedenken behalve het euro circuit in Valkenswaard
G groenetijger Komt hier geregeld 5 nov 2010 #33 origineel gepost door b07 is er bij het industrie gebied in veldhoven niet een mooi plekje tevinden op de parkeerplaats van de praxis ofzo ,ik weet niet hoe groot het daar is. langs de A2 zitten ook een aantal retauranten en, tank stations die hebben vaak ook wel een grote parkeerplaat. Das openbaar en niet zomaar af te sluiten. Dit soort terreinen lenen zich er niet gauw voor. Ik heb al even zitten nadenken, maar ik kan me niet direct zo een afgesloten terrein bedenken behalve het euro circuit in Valkenswaard
origineel gepost door b07 is er bij het industrie gebied in veldhoven niet een mooi plekje tevinden op de parkeerplaats van de praxis ofzo ,ik weet niet hoe groot het daar is. langs de A2 zitten ook een aantal retauranten en, tank stations die hebben vaak ook wel een grote parkeerplaat. Das openbaar en niet zomaar af te sluiten. Dit soort terreinen lenen zich er niet gauw voor. Ik heb al even zitten nadenken, maar ik kan me niet direct zo een afgesloten terrein bedenken behalve het euro circuit in Valkenswaard
G geert666 Komt hier geregeld 5 nov 2010 #34 ja maar hoeft niet zo heel groot te zijn eigenlijk http://video.google.com/videoplay?docid=4524470016931287656#
ja maar hoeft niet zo heel groot te zijn eigenlijk http://video.google.com/videoplay?docid=4524470016931287656#
G geert666 Komt hier geregeld 5 nov 2010 #35 ja maar hoeft niet zo heel groot te zijn eigenlijk http://video.google.com/videoplay?docid=4524470016931287656#
ja maar hoeft niet zo heel groot te zijn eigenlijk http://video.google.com/videoplay?docid=4524470016931287656#
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 5 nov 2010 #36 gaat om deze auto toch? Forum2go - Jouw community voor inspiratie Jouw community voor inspiratie corsaa.forum2go.nl 206 pk niet mis! ga je er ook mee sprinten?
gaat om deze auto toch? Forum2go - Jouw community voor inspiratie Jouw community voor inspiratie corsaa.forum2go.nl 206 pk niet mis! ga je er ook mee sprinten?
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 5 nov 2010 #37 gaat om deze auto toch? Forum2go - Jouw community voor inspiratie Jouw community voor inspiratie corsaa.forum2go.nl 206 pk niet mis! ga je er ook mee sprinten?
gaat om deze auto toch? Forum2go - Jouw community voor inspiratie Jouw community voor inspiratie corsaa.forum2go.nl 206 pk niet mis! ga je er ook mee sprinten?
G geert666 Komt hier geregeld 5 nov 2010 #38 206pk staan alleen op die uitdraai vd rollenbank Ik kan ook wel een papiertje in de auto leggen dat die 500pk heeft. Hij loopt wel goed maar 206pk kan nooit, en helemaal niet met standaard inlaatspruitstuk!!
206pk staan alleen op die uitdraai vd rollenbank Ik kan ook wel een papiertje in de auto leggen dat die 500pk heeft. Hij loopt wel goed maar 206pk kan nooit, en helemaal niet met standaard inlaatspruitstuk!!
G geert666 Komt hier geregeld 5 nov 2010 #39 206pk staan alleen op die uitdraai vd rollenbank Ik kan ook wel een papiertje in de auto leggen dat die 500pk heeft. Hij loopt wel goed maar 206pk kan nooit, en helemaal niet met standaard inlaatspruitstuk!!
206pk staan alleen op die uitdraai vd rollenbank Ik kan ook wel een papiertje in de auto leggen dat die 500pk heeft. Hij loopt wel goed maar 206pk kan nooit, en helemaal niet met standaard inlaatspruitstuk!!
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 5 nov 2010 #40 wow het verbaasd me dat je aan die uitdraai twijfelt (maar goed je hebt er dan ook ingereden) friso heeft al eens 199 pk uit een 16v gekregen, met standaard inlaatspruitstuk. deze heeft d8 ik m3 drijfstangen moterfiets zuigers en een extra afgeflakt onderblok. het zal mij benieuwen, wat hij echt doet , maar sprinten/ draggen zit dus niet in de planning?
wow het verbaasd me dat je aan die uitdraai twijfelt (maar goed je hebt er dan ook ingereden) friso heeft al eens 199 pk uit een 16v gekregen, met standaard inlaatspruitstuk. deze heeft d8 ik m3 drijfstangen moterfiets zuigers en een extra afgeflakt onderblok. het zal mij benieuwen, wat hij echt doet , maar sprinten/ draggen zit dus niet in de planning?