G geert666 Komt hier geregeld 4 nov 2010 #1 Niemand die ergens een stukje weg weet, waar ik mijn auto uit kan proberen! Stuk terrein, weg auto baan, maakt niks uit als het maar verhard is!! Wil eventueel ok wel huren!!!'zo 30 x 30 meter of groter:jerry
Niemand die ergens een stukje weg weet, waar ik mijn auto uit kan proberen! Stuk terrein, weg auto baan, maakt niks uit als het maar verhard is!! Wil eventueel ok wel huren!!!'zo 30 x 30 meter of groter:jerry
F Flpke Komt hier geregeld 4 nov 2010 #2 Bij ons in de straat mag je wel komen driften.. Is een mooie ovaal... Dan doe ik het wel filmen:angel
Bij ons in de straat mag je wel komen driften.. Is een mooie ovaal... Dan doe ik het wel filmen:angel
F Flpke Komt hier geregeld 4 nov 2010 #3 Bij ons in de straat mag je wel komen driften.. Is een mooie ovaal... Dan doe ik het wel filmen:angel
Bij ons in de straat mag je wel komen driften.. Is een mooie ovaal... Dan doe ik het wel filmen:angel
G geert666 Komt hier geregeld 4 nov 2010 #4 origineel gepost door Fl!pke Bij ons in de straat mag je wel komen driften.. Is een mooie ovaal... Dan doe ik het wel filmen:angel Ja alleen die blauwe petten vinden dat niet zo goed!! nee echt een afgesloten prive terrein moet ik hebben, liefst zo ver mogelijk uit de bebouwde kom!!! Omg eindhoven weert
origineel gepost door Fl!pke Bij ons in de straat mag je wel komen driften.. Is een mooie ovaal... Dan doe ik het wel filmen:angel Ja alleen die blauwe petten vinden dat niet zo goed!! nee echt een afgesloten prive terrein moet ik hebben, liefst zo ver mogelijk uit de bebouwde kom!!! Omg eindhoven weert
G geert666 Komt hier geregeld 4 nov 2010 #5 origineel gepost door Fl!pke Bij ons in de straat mag je wel komen driften.. Is een mooie ovaal... Dan doe ik het wel filmen:angel Ja alleen die blauwe petten vinden dat niet zo goed!! nee echt een afgesloten prive terrein moet ik hebben, liefst zo ver mogelijk uit de bebouwde kom!!! Omg eindhoven weert
origineel gepost door Fl!pke Bij ons in de straat mag je wel komen driften.. Is een mooie ovaal... Dan doe ik het wel filmen:angel Ja alleen die blauwe petten vinden dat niet zo goed!! nee echt een afgesloten prive terrein moet ik hebben, liefst zo ver mogelijk uit de bebouwde kom!!! Omg eindhoven weert
F Flpke Komt hier geregeld 4 nov 2010 #6 Hrmm eff denken... Ik woon er precies tussen in..( Tussen Eindhoven en Weert ) Eff denken of hier iets in de buurt is.. Zal vanaaf aan een kennis vragen.. Die weet wel wat.
Hrmm eff denken... Ik woon er precies tussen in..( Tussen Eindhoven en Weert ) Eff denken of hier iets in de buurt is.. Zal vanaaf aan een kennis vragen.. Die weet wel wat.
F Flpke Komt hier geregeld 4 nov 2010 #7 Hrmm eff denken... Ik woon er precies tussen in..( Tussen Eindhoven en Weert ) Eff denken of hier iets in de buurt is.. Zal vanaaf aan een kennis vragen.. Die weet wel wat.
Hrmm eff denken... Ik woon er precies tussen in..( Tussen Eindhoven en Weert ) Eff denken of hier iets in de buurt is.. Zal vanaaf aan een kennis vragen.. Die weet wel wat.
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 4 nov 2010 #10 Probeer het hier eens: http://www.driftforum.nl/forum/
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 4 nov 2010 #11 Probeer het hier eens: http://www.driftforum.nl/forum/
F freek corsa Hoort bij de inboedel 4 nov 2010 #12 Hahahaha, ja geert die rotonde, daar kun je ook wel rond rijden :jerry Helaas heb ik geen locatie die dicht bij jou is.
Hahahaha, ja geert die rotonde, daar kun je ook wel rond rijden :jerry Helaas heb ik geen locatie die dicht bij jou is.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 4 nov 2010 #13 Hahahaha, ja geert die rotonde, daar kun je ook wel rond rijden :jerry Helaas heb ik geen locatie die dicht bij jou is.
Hahahaha, ja geert die rotonde, daar kun je ook wel rond rijden :jerry Helaas heb ik geen locatie die dicht bij jou is.
G geert666 Komt hier geregeld 4 nov 2010 #14 Rotonde is net te smal:agent Nu is iedereen aan het nadenken, dan rolt er vanzelf ergens een adres uit!!!
Rotonde is net te smal:agent Nu is iedereen aan het nadenken, dan rolt er vanzelf ergens een adres uit!!!
G geert666 Komt hier geregeld 4 nov 2010 #15 Rotonde is net te smal:agent Nu is iedereen aan het nadenken, dan rolt er vanzelf ergens een adres uit!!!
Rotonde is net te smal:agent Nu is iedereen aan het nadenken, dan rolt er vanzelf ergens een adres uit!!!
S sw_reijnders Forumbewoner 4 nov 2010 #16 wat dacht je van valkenswaard . . . kun je daar niet terrecht
S sw_reijnders Forumbewoner 4 nov 2010 #17 wat dacht je van valkenswaard . . . kun je daar niet terrecht
G geert666 Komt hier geregeld 4 nov 2010 #18 oh ja helemaal niet aan gedacht! Morgen mee ff heengaan, is hier ongeveer om de hoek!!
G geert666 Komt hier geregeld 4 nov 2010 #19 oh ja helemaal niet aan gedacht! Morgen mee ff heengaan, is hier ongeveer om de hoek!!