V VonMitch Lid 15 mrt 2013 #1 goeiemorgen heren!! ben in het bezit van een vectra b station,2.5 v6 van 2000,van de een op andere dag blijft mn binnenverlichting branden en doet mn cv het niet meer en door dit euvel word ook mn accu leeg getrokken...iemand enig idee? bijvoorbaat dank..groeten michel
goeiemorgen heren!! ben in het bezit van een vectra b station,2.5 v6 van 2000,van de een op andere dag blijft mn binnenverlichting branden en doet mn cv het niet meer en door dit euvel word ook mn accu leeg getrokken...iemand enig idee? bijvoorbaat dank..groeten michel
wim-v6 Forumbewoner 15 mrt 2013 #2 CV stuurmodule kapot, kans dat dit komt door waterlekkage op de rechter Astijl al je op de bijrijders stoel gaat zitten, en je doet je voet tegen het rechter kapje tikken, daar zit de Stuurmodule achter. willem
CV stuurmodule kapot, kans dat dit komt door waterlekkage op de rechter Astijl al je op de bijrijders stoel gaat zitten, en je doet je voet tegen het rechter kapje tikken, daar zit de Stuurmodule achter. willem
V VonMitch Lid 17 mrt 2013 #4 @wim-v6 wrote:CV stuurmodule kapot, kans dat dit komt door waterlekkage op de rechter Astijl al je op de bijrijders stoel gaat zitten, en je doet je voet tegen het rechter kapje tikken, daar zit de Stuurmodule achter. willem komt dit dan vaker voor?staat dit dan ook in verband met het blijven branden van mn binnenverlichting? tot zover bedankt willem :thumb
@wim-v6 wrote:CV stuurmodule kapot, kans dat dit komt door waterlekkage op de rechter Astijl al je op de bijrijders stoel gaat zitten, en je doet je voet tegen het rechter kapje tikken, daar zit de Stuurmodule achter. willem komt dit dan vaker voor?staat dit dan ook in verband met het blijven branden van mn binnenverlichting? tot zover bedankt willem :thumb
wim-v6 Forumbewoner 17 mrt 2013 #5 Als ie vol met water zit kan deze HEELLL rare dingen gaan doen. @ cqpv6: incl; bij behorende AB's en Security codes??? Willem
Als ie vol met water zit kan deze HEELLL rare dingen gaan doen. @ cqpv6: incl; bij behorende AB's en Security codes??? Willem
V VonMitch Lid 17 mrt 2013 #6 module is kurkdroog..kan ik op de sloop een module pakken om te testen of moet deze ingelezen worden?
module is kurkdroog..kan ik op de sloop een module pakken om te testen of moet deze ingelezen worden?
wim-v6 Forumbewoner 17 mrt 2013 #7 je zit alleen met de Afstandbedieningen, en makkelijk is als er een Security code bij zit, voor het na inprogrameren van AB's Willem
je zit alleen met de Afstandbedieningen, en makkelijk is als er een Security code bij zit, voor het na inprogrameren van AB's Willem
V VonMitch Lid 23 mrt 2013 #8 maar om te testen hoef ik toch geen codes te hebben? en mn binnenverlichting daar zit een vertraging op...die blijft branden...loopt dit via een relais en zo ja welke?
maar om te testen hoef ik toch geen codes te hebben? en mn binnenverlichting daar zit een vertraging op...die blijft branden...loopt dit via een relais en zo ja welke?
wim-v6 Forumbewoner 24 mrt 2013 #9 nope geen code nodig. heb ze hier ook liggen voor test.. Regio Rotterdam / Den Haag.
V VonMitch Lid 3 apr 2013 #10 bij de opel garage zeiden ze dat het mn multitimer is die defect kan zijn..deze zit als je de zekeringkast wegkantelt achterop.. iemand hiermee bekend?...ze wisten me ook te vertellen dat die een kleine 400,- kost uke
bij de opel garage zeiden ze dat het mn multitimer is die defect kan zijn..deze zit als je de zekeringkast wegkantelt achterop.. iemand hiermee bekend?...ze wisten me ook te vertellen dat die een kleine 400,- kost uke
wim-v6 Forumbewoner 3 apr 2013 #11 Jupz, deze doet niks met de centrale vergrendeling, en bij mij bleef het interieurlampje gewoon funcioneren met de stekker van de Multitimer eraf. Willem
Jupz, deze doet niks met de centrale vergrendeling, en bij mij bleef het interieurlampje gewoon funcioneren met de stekker van de Multitimer eraf. Willem