origineel gepost door rabbitopc
het spijt me maar ik geloof echt niet dat die uitslag eerlijk is gegaan :thumbdown
die van bart, calike en die vanaapje zien er echt wel beter uit als de corsa die nu gewonnen heeft. :jerry
waarschijnlijk veel vriendjes hier :jerry
Heb het er gisteravond nog met Bart over gehad en hij weet mijn mening ook.
Kan best zijn dat er vriendjespolitiek heerst, maar denk er ook goed aan dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Als ik het idee van de photoshop leuk vind, mag hij wat mij betreft iets minder net zijn afgewerkt. Hoe dan ook, in 99% van de gevallen is het toch wel te zien dat het een photoshop is.
En daarbij kan ik me nog een contest herinneren waar jij publiekelijk de photoshops van onder andere mij aan het afkraken was, vervolgens kreeg een andere photoshop, welke jij goed noemde opeens een berg stemmen erbij. Of het nou bewust of onbewust was, dat kwam ook een beetje vreemd over.
Maar ga nu alsjeblieft geen ruzie hier zitten te maken daarover, mensen die het leuk vinden om te photoshoppen doen dat, mensen die het niet leuk vinden niet. De winnaar wint, vriendjespolitiek kun je toch niet tegengaan op een forum.