E erve156 Komt weleens kijken 30 aug 2012 #1 Wie weet waar deze stekker voor is, zit onder bij de intercooler :wtf
D dion87 Hoort bij de inboedel 30 aug 2012 #3 @predator wrote:Temperatuur sensor voor de boordcomputer dacht ik. klopt, zit normaal vast geklikt in de voorbumper
@predator wrote:Temperatuur sensor voor de boordcomputer dacht ik. klopt, zit normaal vast geklikt in de voorbumper
T TWA Hoort bij de inboedel 30 aug 2012 #4 Japs...zit aan de binnenzijde van je voorbumper een aansluitmogelijkheid :thumb
E erve156 Komt weleens kijken 30 aug 2012 #5 Kun je zeggen aan welke zijde ergens de aansluiting zit, is makkelijker zoeken... Thanx :thumb
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 30 aug 2012 #6 Is geen aansluiting, dat kunstof kopje klik je gewoon in de bumper vast.
D dion87 Hoort bij de inboedel 30 aug 2012 #7 welke bumper eigenlijk? bij mn coupe zat die echt in het midden, tis een klein rond gaatje meer neit
T TWA Hoort bij de inboedel 30 aug 2012 #8 Dat bedoelde ik dus ook met aansluitmogelijkheid hahahaha Maar idd meestal in het midden van de bumper, zit een gat waar je het uiteinde van de kabel in kan klikken. Greetz Emiel
Dat bedoelde ik dus ook met aansluitmogelijkheid hahahaha Maar idd meestal in het midden van de bumper, zit een gat waar je het uiteinde van de kabel in kan klikken. Greetz Emiel
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 31 aug 2012 #9 Zit geen gat voor in de bumper, wel in een rooster van de bumper.