C Corsake61 Post best veel 6 dec 2010 #1 mijn standlichten werken niet meer.Waar moet ik zoeken om dit op te lossen?
wim-v6 Forumbewoner 6 dec 2010 #2 Stand lichten in welke vorm De corsa heeft bijvoorbeeld niet parkeerlicht zoals De Vectra / Omega. maar wel stadslicht zoals lichtschakelaar op standje 1. werken deze rondom niet, of bijvoorbeeld alleen voor niet. Willem
Stand lichten in welke vorm De corsa heeft bijvoorbeeld niet parkeerlicht zoals De Vectra / Omega. maar wel stadslicht zoals lichtschakelaar op standje 1. werken deze rondom niet, of bijvoorbeeld alleen voor niet. Willem
wim-v6 Forumbewoner 6 dec 2010 #3 Stand lichten in welke vorm De corsa heeft bijvoorbeeld niet parkeerlicht zoals De Vectra / Omega. maar wel stadslicht zoals lichtschakelaar op standje 1. werken deze rondom niet, of bijvoorbeeld alleen voor niet. Willem
Stand lichten in welke vorm De corsa heeft bijvoorbeeld niet parkeerlicht zoals De Vectra / Omega. maar wel stadslicht zoals lichtschakelaar op standje 1. werken deze rondom niet, of bijvoorbeeld alleen voor niet. Willem
C Corsake61 Post best veel 6 dec 2010 #4 origineel gepost door Corsake61 mijn standlichten werken niet meer.Waar moet ik zoeken om dit op te lossen? alleen voor niet(stadslicht)
origineel gepost door Corsake61 mijn standlichten werken niet meer.Waar moet ik zoeken om dit op te lossen? alleen voor niet(stadslicht)
C Corsake61 Post best veel 6 dec 2010 #5 origineel gepost door Corsake61 mijn standlichten werken niet meer.Waar moet ik zoeken om dit op te lossen? alleen voor niet(stadslicht)
origineel gepost door Corsake61 mijn standlichten werken niet meer.Waar moet ik zoeken om dit op te lossen? alleen voor niet(stadslicht)
C Corsake61 Post best veel 6 dec 2010 #8 origineel gepost door wim-v6 lampjes vervangen. zitten in de koplamp gedraait. Willem Heb ik gedaan,en nix
origineel gepost door wim-v6 lampjes vervangen. zitten in de koplamp gedraait. Willem Heb ik gedaan,en nix
C Corsake61 Post best veel 6 dec 2010 #9 origineel gepost door wim-v6 lampjes vervangen. zitten in de koplamp gedraait. Willem Heb ik gedaan,en nix
origineel gepost door wim-v6 lampjes vervangen. zitten in de koplamp gedraait. Willem Heb ik gedaan,en nix
wim-v6 Forumbewoner 6 dec 2010 #10 gemeten of er stroom komt anders de ronde stekker rechsts bij de veerpoot nakijken
wim-v6 Forumbewoner 6 dec 2010 #11 gemeten of er stroom komt anders de ronde stekker rechsts bij de veerpoot nakijken
C Corsake61 Post best veel 6 dec 2010 #12 origineel gepost door wim-v6 gemeten of er stroom komt anders de ronde stekker rechsts bij de veerpoot nakijken zal ik morgen eens doen.Laat dan weten wat de reden is of was.Kan het ook een relais zijn achter de zekeringkast?
origineel gepost door wim-v6 gemeten of er stroom komt anders de ronde stekker rechsts bij de veerpoot nakijken zal ik morgen eens doen.Laat dan weten wat de reden is of was.Kan het ook een relais zijn achter de zekeringkast?
C Corsake61 Post best veel 6 dec 2010 #13 origineel gepost door wim-v6 gemeten of er stroom komt anders de ronde stekker rechsts bij de veerpoot nakijken zal ik morgen eens doen.Laat dan weten wat de reden is of was.Kan het ook een relais zijn achter de zekeringkast?
origineel gepost door wim-v6 gemeten of er stroom komt anders de ronde stekker rechsts bij de veerpoot nakijken zal ik morgen eens doen.Laat dan weten wat de reden is of was.Kan het ook een relais zijn achter de zekeringkast?
C Corsake61 Post best veel 6 dec 2010 #16 origineel gepost door wim-v6 om wat voor Corsa gaat het eigenlijk?? (A B C of D) een B '98 1.4 SZ
C Corsake61 Post best veel 6 dec 2010 #17 origineel gepost door wim-v6 om wat voor Corsa gaat het eigenlijk?? (A B C of D) een B '98 1.4 SZ
wim-v6 Forumbewoner 6 dec 2010 #18 okeej.. dan inderdaad geen relais gewoon direct vanaf de lichtschakelaar naar 2 zekeringen. 1 zekering voor links voor en achter 1 zekering voor rechts voor en achter. 1 zekering voor kenteken lampje en tellerverlichting willem
okeej.. dan inderdaad geen relais gewoon direct vanaf de lichtschakelaar naar 2 zekeringen. 1 zekering voor links voor en achter 1 zekering voor rechts voor en achter. 1 zekering voor kenteken lampje en tellerverlichting willem
wim-v6 Forumbewoner 6 dec 2010 #19 okeej.. dan inderdaad geen relais gewoon direct vanaf de lichtschakelaar naar 2 zekeringen. 1 zekering voor links voor en achter 1 zekering voor rechts voor en achter. 1 zekering voor kenteken lampje en tellerverlichting willem
okeej.. dan inderdaad geen relais gewoon direct vanaf de lichtschakelaar naar 2 zekeringen. 1 zekering voor links voor en achter 1 zekering voor rechts voor en achter. 1 zekering voor kenteken lampje en tellerverlichting willem
C Corsake61 Post best veel 6 dec 2010 #20 origineel gepost door wim-v6 okeej.. dan inderdaad geen relais gewoon direct vanaf de lichtschakelaar naar 2 zekeringen. 1 zekering voor links voor en achter 1 zekering voor rechts voor en achter. 1 zekering voor kenteken lampje en tellerverlichting willem ok,bedankt maar de zekeringen zijn allemaal goed.Heb ze allemaal vervangen.Marc
origineel gepost door wim-v6 okeej.. dan inderdaad geen relais gewoon direct vanaf de lichtschakelaar naar 2 zekeringen. 1 zekering voor links voor en achter 1 zekering voor rechts voor en achter. 1 zekering voor kenteken lampje en tellerverlichting willem ok,bedankt maar de zekeringen zijn allemaal goed.Heb ze allemaal vervangen.Marc