E erve156 Komt weleens kijken 10 mrt 2011 #1 Wat voor speakers zitten er standaard in een Zafira OPC 2003 (voor en achter) en wat is het wattage ??
Wat voor speakers zitten er standaard in een Zafira OPC 2003 (voor en achter) en wat is het wattage ??
M martijn b. Komt hier geregeld 10 mrt 2011 #2 Dat zou ik ook willen weten......wil namelijk andere die wat meer geluid geven maar begin niet meer aan versterkers of zo.
Dat zou ik ook willen weten......wil namelijk andere die wat meer geluid geven maar begin niet meer aan versterkers of zo.
M martijn b. Komt hier geregeld 10 mrt 2011 #3 Dat zou ik ook willen weten......wil namelijk andere die wat meer geluid geven maar begin niet meer aan versterkers of zo.
Dat zou ik ook willen weten......wil namelijk andere die wat meer geluid geven maar begin niet meer aan versterkers of zo.
T tijgetje57 Loopt hier de deur plat 10 mrt 2011 #4 16cm voor en achter. Dus vervangen die handel. hahahahaha
T tijgetje57 Loopt hier de deur plat 10 mrt 2011 #5 16cm voor en achter. Dus vervangen die handel. hahahahaha
D DEEF Komt hier geregeld 10 mrt 2011 #6 op ebay.de staan genoeg setjes te koop. Bitte entschuldigen Sie die Störung... heb er een magnat setje in van 100 watt rms. voor gescheiden hoog-laag en achter 2 weg..klinkt super (alleen voor de bass een kistje met versterker )
op ebay.de staan genoeg setjes te koop. Bitte entschuldigen Sie die Störung... heb er een magnat setje in van 100 watt rms. voor gescheiden hoog-laag en achter 2 weg..klinkt super (alleen voor de bass een kistje met versterker )
D DEEF Komt hier geregeld 10 mrt 2011 #7 op ebay.de staan genoeg setjes te koop. Bitte entschuldigen Sie die Störung... heb er een magnat setje in van 100 watt rms. voor gescheiden hoog-laag en achter 2 weg..klinkt super (alleen voor de bass een kistje met versterker )
op ebay.de staan genoeg setjes te koop. Bitte entschuldigen Sie die Störung... heb er een magnat setje in van 100 watt rms. voor gescheiden hoog-laag en achter 2 weg..klinkt super (alleen voor de bass een kistje met versterker )
M martijn b. Komt hier geregeld 10 mrt 2011 #8 En heb je dan de originele luidspreker kabels gebruikt....dus de oude eruit en de nieuwe erin?
M martijn b. Komt hier geregeld 10 mrt 2011 #9 En heb je dan de originele luidspreker kabels gebruikt....dus de oude eruit en de nieuwe erin?
D DEEF Komt hier geregeld 10 mrt 2011 #10 jep....gewoon 1 op 1 vervangen.deurbekledingen loshalen was wel wat werk,maar alles paste zo erin :thumbup
jep....gewoon 1 op 1 vervangen.deurbekledingen loshalen was wel wat werk,maar alles paste zo erin :thumbup
D DEEF Komt hier geregeld 10 mrt 2011 #11 jep....gewoon 1 op 1 vervangen.deurbekledingen loshalen was wel wat werk,maar alles paste zo erin :thumbup
jep....gewoon 1 op 1 vervangen.deurbekledingen loshalen was wel wat werk,maar alles paste zo erin :thumbup