R Ramoniac Lid 1 sep 2011 #21 Haha! Op de achterruit. Ik denk dat je veel leuke reacties krijgt dan. Of je baalt er zo erg van omdat je ruit er echt word uitgeknald!
Haha! Op de achterruit. Ik denk dat je veel leuke reacties krijgt dan. Of je baalt er zo erg van omdat je ruit er echt word uitgeknald!
N NL-Kevin Post best veel 3 sep 2011 #32 Prachtig!! @InjectTheVenom wrote:.... er zit geen zilveren Golf voor de aanhanger :hmmz ? hij heeft een andere auto genomen omdat die anders snel gepakt zou worden.
Prachtig!! @InjectTheVenom wrote:.... er zit geen zilveren Golf voor de aanhanger :hmmz ? hij heeft een andere auto genomen omdat die anders snel gepakt zou worden.
N NL-Kevin Post best veel 3 sep 2011 #33 Prachtig!! @InjectTheVenom wrote:.... er zit geen zilveren Golf voor de aanhanger :hmmz ? hij heeft een andere auto genomen omdat die anders snel gepakt zou worden.
Prachtig!! @InjectTheVenom wrote:.... er zit geen zilveren Golf voor de aanhanger :hmmz ? hij heeft een andere auto genomen omdat die anders snel gepakt zou worden.
S schuitje Loopt hier de deur plat 3 sep 2011 #34 het is dan wel geen golf maar wel zilverkleurig (grijs) mooie foto king:
S schuitje Loopt hier de deur plat 3 sep 2011 #35 het is dan wel geen golf maar wel zilverkleurig (grijs) mooie foto king:
S soepkiepe Forumbewoner 5 sep 2011 #38 haha wel een mooie jah. hoorde trouwens laatst op de radio dat er misschien helemaal geen schutter is volgens de politie. k vraag me af, zal er wat mis zijn met de weg dan dat de ramen vanzelf spingen of zo :hmmz politie kan hem niet pakken, dan maar weer er onderuit zien te lullen?
haha wel een mooie jah. hoorde trouwens laatst op de radio dat er misschien helemaal geen schutter is volgens de politie. k vraag me af, zal er wat mis zijn met de weg dan dat de ramen vanzelf spingen of zo :hmmz politie kan hem niet pakken, dan maar weer er onderuit zien te lullen?
S soepkiepe Forumbewoner 5 sep 2011 #39 haha wel een mooie jah. hoorde trouwens laatst op de radio dat er misschien helemaal geen schutter is volgens de politie. k vraag me af, zal er wat mis zijn met de weg dan dat de ramen vanzelf spingen of zo :hmmz politie kan hem niet pakken, dan maar weer er onderuit zien te lullen?
haha wel een mooie jah. hoorde trouwens laatst op de radio dat er misschien helemaal geen schutter is volgens de politie. k vraag me af, zal er wat mis zijn met de weg dan dat de ramen vanzelf spingen of zo :hmmz politie kan hem niet pakken, dan maar weer er onderuit zien te lullen?