Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb een motorstoring en nadat ik hem uitgelezen heb kreeg ik motorstoring 0500 dit is de snelheidssensor maar waar zit dat onding ik zou zeggen op de versnellingsbak maar kan niet vinden iemand anders die het meschien weet?
dat heb ik nui gedaan met die tellerbak en dat kleine sensortje omgezet maar nog steeds het zelfde probleem.... nu ben ik aant denken dat er mesgien n kabelbreuk in de kabels van me isostekker zit want ze hebben enkele maanden geleden me ruitje getikt en me radio eruit getrokke de h*fters want af en toe valt me geluid weg onder rijden en wanneer ik dan ff me auto laat wiebele duzz n slag aan me stuur geef heb ik weer geluid
hoe kan ik dit verhelpen? is dat stuk kabelboom los te maken dmv n stekker of kom ik dan me hele kableboom van dashboard aant vervangen?
ik heb ook al aan de isokabels gewiebeld en bewogen maar dit maakt niet uit kwa me geluid
hey wim ik ben van de storing af ik heb hele teller unit omgezet en de km stand gewoon aangepast zoals hij was maar die sensor zit die dan in de kmteller zelf waar dat zzwarte stekkertje opzit? want dat zwarte blokje was n transistortje ofzoiets in die geest
nu het volgende ik rij gewoon 80 ofzow me auto haperd n ker en *pling* mm weer aan hij loopt gewoon goed stationair maar als ik gas geef pruteld hij kan dit met egr te maken hebben?