J jojonopel Post best veel 13 mei 2011 #21 Ik heb de nederlandstalige Opel Shop Manual van deze bak. Als je wilt scan ik hem in (70 blz) en maak er een PDF van, die ik je kan mailen ! Stuur me je email adres dan. Grtz, John Als er nog zijn die het kunnen gebruiken stuur maar je email adres op in PM.
Ik heb de nederlandstalige Opel Shop Manual van deze bak. Als je wilt scan ik hem in (70 blz) en maak er een PDF van, die ik je kan mailen ! Stuur me je email adres dan. Grtz, John Als er nog zijn die het kunnen gebruiken stuur maar je email adres op in PM.
H hum Post best veel 14 mei 2011 #22 @hum wrote:kan ook het vacuüm potje zijn deze zit aan de buitenkant van je bak [bijrijders kant] ,hier zit ook vacuüm slang aan die eventueel lek kan zijn enne jojonopel zou je hem mij toe willen sturen ? as het goed is heb je mijn mailadres nog . gr herman
@hum wrote:kan ook het vacuüm potje zijn deze zit aan de buitenkant van je bak [bijrijders kant] ,hier zit ook vacuüm slang aan die eventueel lek kan zijn enne jojonopel zou je hem mij toe willen sturen ? as het goed is heb je mijn mailadres nog . gr herman
H hum Post best veel 14 mei 2011 #23 @hum wrote:kan ook het vacuüm potje zijn deze zit aan de buitenkant van je bak [bijrijders kant] ,hier zit ook vacuüm slang aan die eventueel lek kan zijn enne jojonopel zou je hem mij toe willen sturen ? as het goed is heb je mijn mailadres nog . gr herman
@hum wrote:kan ook het vacuüm potje zijn deze zit aan de buitenkant van je bak [bijrijders kant] ,hier zit ook vacuüm slang aan die eventueel lek kan zijn enne jojonopel zou je hem mij toe willen sturen ? as het goed is heb je mijn mailadres nog . gr herman
M mallemalle Komt hier geregeld 16 mei 2011 #26 als vacuumslang lek is dan schakelt de bak niet door, maar slipt niet amtrans goeie ervaingen mee, hebben alles op voorraad en hebben geen baknummer nodig een th180 is een th180, zo ingewikkeld is dat niet
als vacuumslang lek is dan schakelt de bak niet door, maar slipt niet amtrans goeie ervaingen mee, hebben alles op voorraad en hebben geen baknummer nodig een th180 is een th180, zo ingewikkeld is dat niet
M mallemalle Komt hier geregeld 16 mei 2011 #27 als vacuumslang lek is dan schakelt de bak niet door, maar slipt niet amtrans goeie ervaingen mee, hebben alles op voorraad en hebben geen baknummer nodig een th180 is een th180, zo ingewikkeld is dat niet
als vacuumslang lek is dan schakelt de bak niet door, maar slipt niet amtrans goeie ervaingen mee, hebben alles op voorraad en hebben geen baknummer nodig een th180 is een th180, zo ingewikkeld is dat niet