W wagoneer Komt weleens kijken 12 mrt 2009 #1 hallo ik heb een sintra 2.2td van 1999 nu schydt me kilometerteller ermee uit na 15 min ryden valt hy uit heel raar heb lopen zoeken nik,s gevonden mischien heeft hier iemand een idee wat het kan zyn
hallo ik heb een sintra 2.2td van 1999 nu schydt me kilometerteller ermee uit na 15 min ryden valt hy uit heel raar heb lopen zoeken nik,s gevonden mischien heeft hier iemand een idee wat het kan zyn
wim-v6 Forumbewoner 12 mrt 2009 #2 Tellerunit wil wel kapot gaan. heb je ook het ABS lampje branden wanneer de snelheids meter uitvalt?? Willem
Tellerunit wil wel kapot gaan. heb je ook het ABS lampje branden wanneer de snelheids meter uitvalt?? Willem
W wagoneer Komt weleens kijken 14 mrt 2009 #3 ja inderdaad dan brandt het lampje ook en als hy uit is dan doet de meter het wel
wim-v6 Forumbewoner 17 mrt 2009 #4 dan heb je storing in een van de wielsensoren waarschijnlijk. Willem
W wagoneer Komt weleens kijken 18 mrt 2009 #5 oke dan neem aan dat ze dat by de opeldealer zo kunnen uitlezen welke dat is heb wel gekeken by de voorwielen maar kom je niet zo maar by weet je mischien of dat veel werk is om een sensor te vervangen en wat ik allemaal los moet halen
oke dan neem aan dat ze dat by de opeldealer zo kunnen uitlezen welke dat is heb wel gekeken by de voorwielen maar kom je niet zo maar by weet je mischien of dat veel werk is om een sensor te vervangen en wat ik allemaal los moet halen
P Powercorsa Loopt hier de deur plat 18 mrt 2009 #6 De abs sensor vind je aan de achterkant. Bij het getande wiel achter je rem schijf/trommel. Uitlezen is een mogelijkheid.
De abs sensor vind je aan de achterkant. Bij het getande wiel achter je rem schijf/trommel. Uitlezen is een mogelijkheid.
W wagoneer Komt weleens kijken 18 mrt 2009 #7 moeten ze hem toch eerst uitlezen weet ik welke kapot is en moet vervangen worden en heb gekeken maar by de sintra zit hy in de homokneet dus moet je veel slopen en alles loshalen of is er een makelyker manier hoor ik het graag
moeten ze hem toch eerst uitlezen weet ik welke kapot is en moet vervangen worden en heb gekeken maar by de sintra zit hy in de homokneet dus moet je veel slopen en alles loshalen of is er een makelyker manier hoor ik het graag
P Powercorsa Loopt hier de deur plat 19 mrt 2009 #8 Zover ik dacht zitten de sensors altijd aan de buitenkant, maar dit blijkt niet altijd te kloppen. :hmmz
Zover ik dacht zitten de sensors altijd aan de buitenkant, maar dit blijkt niet altijd te kloppen. :hmmz
W wagoneer Komt weleens kijken 19 mrt 2009 #9 nee helaas dacht ik ook todat ik eens de boel ging loshalen en daarom had zon stille hoop dat er iemand hier wist hoe of wat en er ryden niet zoveel sintra,s rond helaas
nee helaas dacht ik ook todat ik eens de boel ging loshalen en daarom had zon stille hoop dat er iemand hier wist hoe of wat en er ryden niet zoveel sintra,s rond helaas
W wagoneer Komt weleens kijken 11 apr 2009 #10 hallo ben ik weer deze kan sluiten we hebben de sintra ingeruild op een vectra 18 i van 2001