R record78 Komt weleens kijken 30 jan 2011 #1 ik ben op zoek naar n sierstrip voor mijn ra portier van mijn rekord e1 uit 78 iemand n idee waar die vandaan te halen?
ik ben op zoek naar n sierstrip voor mijn ra portier van mijn rekord e1 uit 78 iemand n idee waar die vandaan te halen?
R rinus de boer Loopt hier de deur plat 31 jan 2011 #2 Misschien heeft Garage Romijn die nog liggen. Opel4ever dacht ik niet.
R rinus de boer Loopt hier de deur plat 31 jan 2011 #3 Misschien heeft Garage Romijn die nog liggen. Opel4ever dacht ik niet.
O opelforever Komt weleens kijken 31 jan 2011 #8 Misschien heeft Garage Romijn die nog liggen. Opel4ever dacht ik niet. zeker wel maar staat alleen nog niet op de site
Misschien heeft Garage Romijn die nog liggen. Opel4ever dacht ik niet. zeker wel maar staat alleen nog niet op de site
O opelforever Komt weleens kijken 31 jan 2011 #9 Misschien heeft Garage Romijn die nog liggen. Opel4ever dacht ik niet. zeker wel maar staat alleen nog niet op de site
Misschien heeft Garage Romijn die nog liggen. Opel4ever dacht ik niet. zeker wel maar staat alleen nog niet op de site
R rinus de boer Loopt hier de deur plat 1 feb 2011 #10 [rquote=1856443&tid=141658&author=opelforever]Misschien heeft Garage Romijn die nog liggen. Opel4ever dacht ik niet. zeker wel maar staat alleen nog niet op de site [/rquote] Ah, geen wonder, want ik had nog gecheckt, Rob.
[rquote=1856443&tid=141658&author=opelforever]Misschien heeft Garage Romijn die nog liggen. Opel4ever dacht ik niet. zeker wel maar staat alleen nog niet op de site [/rquote] Ah, geen wonder, want ik had nog gecheckt, Rob.
R rinus de boer Loopt hier de deur plat 1 feb 2011 #11 [rquote=1856443&tid=141658&author=opelforever]Misschien heeft Garage Romijn die nog liggen. Opel4ever dacht ik niet. zeker wel maar staat alleen nog niet op de site [/rquote] Ah, geen wonder, want ik had nog gecheckt, Rob.
[rquote=1856443&tid=141658&author=opelforever]Misschien heeft Garage Romijn die nog liggen. Opel4ever dacht ik niet. zeker wel maar staat alleen nog niet op de site [/rquote] Ah, geen wonder, want ik had nog gecheckt, Rob.
O opelforever Komt weleens kijken 1 feb 2011 #12 ik denk als het een beetje meezit en op het werk het niet al te druk is dat ik dit jaar bijna alles voor monza senator A commodore C en rekord E op voorraad heb nieuw gebruikt is alles er al revisiedelen zoals remmerij komen dit jaar ook op voorraad ook heb ik een grote voorraad onderdelen voor 24V [maar niet alles] voor alles op de site staat met orginele foto duurt nog wel even [want is veel werk] aanvragen gaan het snelst als je alle info over je auto geeft of bestelt met het orginele opelonderdeel nummer
ik denk als het een beetje meezit en op het werk het niet al te druk is dat ik dit jaar bijna alles voor monza senator A commodore C en rekord E op voorraad heb nieuw gebruikt is alles er al revisiedelen zoals remmerij komen dit jaar ook op voorraad ook heb ik een grote voorraad onderdelen voor 24V [maar niet alles] voor alles op de site staat met orginele foto duurt nog wel even [want is veel werk] aanvragen gaan het snelst als je alle info over je auto geeft of bestelt met het orginele opelonderdeel nummer
O opelforever Komt weleens kijken 1 feb 2011 #13 ik denk als het een beetje meezit en op het werk het niet al te druk is dat ik dit jaar bijna alles voor monza senator A commodore C en rekord E op voorraad heb nieuw gebruikt is alles er al revisiedelen zoals remmerij komen dit jaar ook op voorraad ook heb ik een grote voorraad onderdelen voor 24V [maar niet alles] voor alles op de site staat met orginele foto duurt nog wel even [want is veel werk] aanvragen gaan het snelst als je alle info over je auto geeft of bestelt met het orginele opelonderdeel nummer
ik denk als het een beetje meezit en op het werk het niet al te druk is dat ik dit jaar bijna alles voor monza senator A commodore C en rekord E op voorraad heb nieuw gebruikt is alles er al revisiedelen zoals remmerij komen dit jaar ook op voorraad ook heb ik een grote voorraad onderdelen voor 24V [maar niet alles] voor alles op de site staat met orginele foto duurt nog wel even [want is veel werk] aanvragen gaan het snelst als je alle info over je auto geeft of bestelt met het orginele opelonderdeel nummer