Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De auto heb ik eind 2005 verkocht aan iemand uit Belgie. Ik meen me te herinneren dat hij uit de omgeving van Gent kwam, maar weet het niet zeker meer.
Als de witte op orde is dan gaat hij niet meer weg....
De auto heb ik eind 2005 verkocht aan iemand uit Belgie. Ik meen me te herinneren dat hij uit de omgeving van Gent kwam, maar weet het niet zeker meer.
Groeten,
Revhead
heb hem een eindje weten ryden in ardooie
hy is sinds dit jaar verkocht maar aan wie weet ik niet
Groeten,
Revhead
heb hem een eindje weten ryden in ardooie
hy is sinds dit jaar verkocht maar aan wie weet ik niet
zag er nog altyd even goed uit hoor
2.4 was het zeker he die er in lag?
grtz
Hopelijk houden ze hem ook zo, want in zo een staat,
met dat cromé enzv..vind je ze niet veel meer. :thumbup
Inderdaad een 2.4 CIH. Ook echt een fijne auto om mee te rijden. Spijt dat ik hem ooit weg heb gedaan, maar ja. De witte zal een waardige opvolger worden, al is daar nog meer dan genoeg aan te doen...
Zoek nog een stationair luchtschroef voor mijn carburateur! 1200s motor!deze ontbreekt en wil daarom niet helemaal lekker starten haha.. Dus als iemand nog wat heeft liggen, meer info staat onder rubriek gezocht!