B BadMuts Post best veel 2 jul 2010 #1 Ola! Ik probeer me voor de geest te halen welk gedeelte van je originele schokbrekers (voorzijde) je moet overzetten op een schroefset.... Iemand die me ff opheldering kan geven met foto's erbij? thx! Rene
Ola! Ik probeer me voor de geest te halen welk gedeelte van je originele schokbrekers (voorzijde) je moet overzetten op een schroefset.... Iemand die me ff opheldering kan geven met foto's erbij? thx! Rene
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 2 jul 2010 #3 even opgezoekt voor je: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=128809
S stefan105 Lid 2 jul 2010 #4 @sjoerdie ben je me net voor @BadMuts maak gelijk even het toplager iets schoon en weer beetje vet ertussen zat bij mij allemaal zand in namelijk (miss toch niet meer over zandpadjes rijden )
@sjoerdie ben je me net voor @BadMuts maak gelijk even het toplager iets schoon en weer beetje vet ertussen zat bij mij allemaal zand in namelijk (miss toch niet meer over zandpadjes rijden )
B BadMuts Post best veel 2 jul 2010 #5 excuus! ik zocht, bij de zoekfunctie op schroefset e.d, maar niet op schroefveren.....vind het ook niet echt een logisch woord hahaha
excuus! ik zocht, bij de zoekfunctie op schroefset e.d, maar niet op schroefveren.....vind het ook niet echt een logisch woord hahaha
S stefan105 Lid 5 jul 2010 #6 was idd ook niet echt een logische benaming maar het men begreep het wel.