heb je inderdaad gelijk bij. Heb er alleen zo veel dat t niet meer overzichtelijk wordt ben ik bang. Wil het wel eens een keer doen alleen is het probleem nu dat ik ze op een externe hdd heb staan en deze werkt niet meer op mijn eigen pc. Dus zal dit wel eventjes gaan duren. Kwam toen ook nog eens bij dat ik toen nog niet wist hoe ik ze op internet moest zetten. Heb nu wel de mogelijkheid.
groeten Twan